Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ben nog wat wazig van de druids.............
    heerlijk........
     
    Ze waren 'particularly unhappy' met m'n performance, maar ze gaven het kado omdat het vak volgend jaar niet meer wordt gegeven. :roflol:
     
    d6emqwt.gif

    http://www.youtube.com/watch?v=2okSis_wtls
     
    Toets die ik dacht niet gehaald te hebben toch nog gehaald. Had 60% gescoorde, score gewijzigd naar 65 door vervallen vragen etc en de normering kwam op 63%. Conclusie: hertentamen minder volgende week, 5 punten erbij en definitief over naar het volgende jaar.
     
    Onderzoeksrapport was afgekeurd, moesten met de projectgroep naar school en laten zien dat we snapte waarom hij is afgekeurd. Vervolgens heeft de lerares van de onvoldoende een voldoende gemaakt :D

    5 punten binnen en ben nu voor 99% zeker dat ik over ga naar het volgende jaar
     
    Nieuwe werkschoenen binnen, de eerste die lekker zitten in al die jaren, een verademing. Morgen direct wat beton er over heen, flink door de modder, want nieuw zien ze er niet uit natuurlijk.
     
    Toets die ik dacht niet gehaald te hebben toch nog gehaald. Had 60% gescoorde, score gewijzigd naar 65 door vervallen vragen etc en de normering kwam op 63%. Conclusie: hertentamen minder volgende week, 5 punten erbij en definitief over naar het volgende jaar.
    Feelsgood.jpg
     
    media_xll_5940525.jpg


    Bulking: Arab style. Een kameel, gevuld met schapen, die gevuld zijn met kippen, die gevuld zijn met vis.
     
    curling in the squatrack, kon deze nog niet , inbe4 oud


    :roflol:

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Of ik even een kabel wil doorknippen waar krachtstroom op staat omdat mijn pa er niet bij kan. Ik vroeg nog of hij zeker wist of alle stroom eraf is, ja hoor alle stroom is eraf.

    Ik wikkel voor de zekerheid nog een plastic tas om de tang heen. Mijn pa : Ach mietje pak gewoon die tang en knip hem door, ik heb niet de hele dag.

    Je weet maar nooit zij ik, en ik zet die tang op het draad en zet wat kracht en bam! De aardlek eruit :roflol:

    Bleek nog via een andere weg aan stroom te komen :roflol: Gelukkig ben ik eigenwijs :)
     
    Of ik even een kabel wil doorknippen waar krachtstroom op staat omdat mijn pa er niet bij kan. Ik vroeg nog of hij zeker wist of alle stroom eraf is, ja hoor alle stroom is eraf.

    Ik wikkel voor de zekerheid nog een plastic tas om de tang heen. Mijn pa : Ach mietje pak gewoon die tang en knip hem door, ik heb niet de hele dag.

    Je weet maar nooit zij ik, en ik zet die tang op het draad en zet wat kracht en bam! De aardlek eruit :roflol:

    Bleek nog via een andere weg aan stroom te komen :roflol: Gelukkig ben ik eigenwijs :)

    Sorry


    Gelukkig zeg :| nja je pa is eerder eigenwijs haha, jij bent eerder slim ja :P
     
    Back
    Naar boven