MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Ok, nu moet ik nog op haar hitten en zorgen dat ze naar de epic meet volgende week komt

    Haha, succes! Zolang het maar geen saucisse fest wordt ben ik al blij :D
     
    Fullbody krachttraining, en daarna 20 minuten HIIT op de treadmill. Voelt goed man. Zo lekker schrijven en lezen. Oh ja, muziek luisteren. Ik heb zin om mijn moeder even op te bellen. Nu ik die chick niet meer spreek, mis ik weer een belangrijk deel uit mijn leven. Dat zuigt. Maar je vindt troost op een hoop verschillende manieren. Mensen zijn zo slecht nog niet. En binnenkort verhuizen. O ja, zo een hoop films bekijken die gaan over mentale patiënten: http://www.rottentomatoes.com/m/119...871916/the_12_craziest_movie_mental_patients/

    "Don't Say A Word" lijkt mij wel wat. En ik heb dringend heel veel geld nodig. Maar ja, wie niet...

    Dit nummer wat ik hoorde in de sportschool: http://www.youtube.com/watch?v=5QD5n98R_nk

    En straks een warme douche..
     
    vanochtend nieuwe batterijen in weegschaal gestoken omdat hij al maanden inconsistente cijfers teruggaf. Weeg 94kg:cool:
    morgen beginnen cutten:hedbang:
     
    Kip 5 euro per kilo
    Ierse biefstuk 14

    Brb vriesvak vol stouwen
     
    1 vrouw voor 17 mannen...

    Zal wel zo'n feestje worden.

    Fixed ;)

    Ik ga al met marieke squaten.


    Lekker makkelijk ook want ik squat waarschijnlijk net zoveel als haar dus dan hoeven we niet hele tijd schijven eraf te halen voor mij :roflol:
     
    Fixed ;)

    Ik ga al met marieke squaten.


    Lekker makkelijk ook want ik squat waarschijnlijk net zoveel als haar dus dan hoeven we niet hele tijd schijven eraf te halen voor mij :roflol:
    Ja die 15 kg DB squats zijn echt massabouwers! :)
     
    goed gesprek gehad met mijn begeleider na 2 maanden in een dip met ziekte en slecht eten gezeten te hebben, ga er weer vol tegen aan maandag :)

    had trouwens een interessante stelling door te zeggen dat je bij het maken van een beeld veel klei nodig hebt om een mooi groot beeld te kunnen maken, heb je weinig klei dan zal het een miezerig beeld worden.

    dat dere bulkexcuus :)
     
    Blessure gehad?

    schouder blessure, kan geen presses en kan ook niet de barbel met squats stevig vasthouden xD
    Ben nu met frontsquat begonnen, alleen moet rustig opbouwen omdat ik fronts nog nooit eerder heb gedaan en 2 maanden niet gesquat heb.
     
    ik heb het voedingsschema gevonden van 'superman'; hoog in proteine en laag in carbs.
    ben van plan het uit te gaan proberen...
     
    Back
    Naar boven