XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (3 bezoekers)

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    :roflol:
     
    Nieuwe telefoon
     
    iphone 4s haha. Wou weer terug, android beviel niet zo goed.
     
    iphone 4s haha. Wou weer terug, android beviel niet zo goed.

    Ik hetzelfde inderdaad. Had een leasetoestel van Hi (iphone 4). Abonnement verliep en nam een android toestel ipv de iphone, maar had dat toestel al binnen voordat ik mijn leasetoestel moet inleveren of over moest kopen.
    Ik kwam er al snel achter dat ik mijn iphone dan maar zou kopen (165 euro) in plaats van een android toestel...Blegh :P

    OT: Vanmiddag gezellig filmpie kijken met een vriendin :D
     
    Ik hetzelfde inderdaad. Had een leasetoestel van Hi (iphone 4). Abonnement verliep en nam een android toestel ipv de iphone, maar had dat toestel al binnen voordat ik mijn leasetoestel moet inleveren of over moest kopen.
    Ik kwam er al snel achter dat ik mijn iphone dan maar zou kopen (165 euro) in plaats van een android toestel...Blegh :P

    OT: Vanmiddag gezellig filmpie kijken met een vriendin :D

    Nu zit half dbb te bedenken wat voor film jullie kijken.
    Daarnaast vragen ze zich af of jullie in pyama's zitten en of er ook een kussengevecht komt. :P
     
    Nu zit half dbb te bedenken wat voor film jullie kijken.
    Daarnaast vragen ze zich af of jullie in pyama's zitten en of er ook een kussengevecht komt. :P

    Jij hebt teveel films gekeken :') (en half dbb dus ook)
     
    Tentamen gehaald, dus propedeuse binnen zonder iets te hebben herkanst. Nu 2 maanden vakantie! Heerlijk :D
     
    GESLAAAGD nu nooit meer school :)
     
    Back
    Naar boven