- Waardering
- 8.812
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb ook een inside joke. Misschien moet je The Mummy eens zien, die film zit vol met jouw favoriete......Ei jongens.. ik maakte maar een grap met lm. Wij hebben 'inside jokes'.

Heyyyyy trench! Lekker die beestjes. Heb die van mijn kamer nog niet gevangen trouwens.

heus
Ik kom ook altijd hardik hoorde net dat ik nu officieel cum laude mn minor heb behaald
voel me nu ook officieel best wel een nerd
de verkoeling door de regen 
Wuuuutt. Zo ****ing geil een khimar. Ik zou ook niet meer uit m'n woorden geraken als ik zo'n hbb in zo'n khimar zag rondlopen.Het is woensdag, de werkweek is doormiddende verkoeling door de regen
Dame op de gang in een [Link niet meer beschikbaar] (inc. handschoenen) die bijna tegen me op botste en toen in mn ogen verdronk, die me vorige week ook al uit mn woorden hielp te komen toen ik 10x logere honen zei ipv hogere lonen wegens slaapgebrek. Hnnnggg would wife
Ik in mijn glutes (no homo). Dacht dat ik met kramp had geslapen ofzo, net zo pijn. Maar t is maar spierpijn!

Maar spierpijn?? Ik vind t super om weer eens spierpijn te voelen![]()

jaHahaha, Roemeens muziek. Nog slechte ook. Vind je dat serieus leuk?![]()