Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (34 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Doe mij ook maar zo'n gratis onderzetter :trollface:

    ik moet het deze keer met je eens zijn. ik heb thuis een samsung tab en ipad. ipad werkt meerdere malen beter
     
    ik moet het deze keer met je eens zijn. ik heb thuis een samsung tab en ipad. ipad werkt meerdere malen beter

    iPhone werkt ook een stuk beter dan android. 2 incapabele zusjes waarvan 1 android heeft en de andere iPhone. Het enige positieve aan de android telefoon is dat die schattig is en daar blijft t ook wel bij :roflol: constant problemen er mee.
     
    Het mag dan wel niet de beste zijn, al zullen meningen verschild zijn daarover.
    Ik persoonlijk zeg geen Nee tegen een gratis tablet te waarde van 250euro.

    Daarnaast kunnen we niet allemaal 1.7 miljoen op de bank hebben en alsnog de gierigaard uithangen door
    je handje op te houden bij je ouders voor de meest simpele dingen xyzyx :)
     
    iPhone werkt ook een stuk beter dan android. 2 incapabele zusjes waarvan 1 android heeft en de andere iPhone. Het enige positieve aan de android telefoon is dat die schattig is en daar blijft t ook wel bij :roflol: constant problemen er mee.

    Ik heb een Iphone waarvan:

    - Geluid kapot is
    - Barst in achterkant
    - Stem bediening start automatisch op
    - Home knop kapot ( is al eerder kapot gegaan, geen zin om te repareren en bovendien ook niet nodig met alternatieve home knop die ze nu hebben)
    - connectie maken met Itunes gaat ook verdoet

    Ik wacht op het moment tot die helemaal verrot is en dan koop ik een samsung.
     
    iPhone werkt ook een stuk beter dan android. 2 incapabele zusjes waarvan 1 android heeft en de andere iPhone. Het enige positieve aan de android telefoon is dat die schattig is en daar blijft t ook wel bij :roflol: constant problemen er mee.

    grootste voordeel dat apple heeft is dat ze gelimiteerde hardware gebruiken. er zijn maar een paar modellen die apple gebruikt, terwijl windows en android op elk device met verschillende hardware gebruikt word.
     
    Het mag dan wel niet de beste zijn, al zullen meningen verschild zijn daarover.
    Ik persoonlijk zeg geen Nee tegen een gratis tablet te waarde van 250euro.

    Daarnaast kunnen we niet allemaal 1.7 miljoen op de bank hebben en alsnog de gierigaard uithangen door
    je handje op te houden bij je ouders voor de meest simpele dingen xyzyx :)

    :roflol: En als ik nee zeg tegen gratis geld was ik iemand geweest die liep te pochen met hoeveel geld die wel niet had.

    Niet zo achterlijk doen, geld is geld. Alsof ik nee ga zeggen wanneer mensen mij iets geven terwijl ik t zelf ook wel kan kopen. Laten we Sinterklaas en verjaardagen gelijk maar afschaffen voor iedereen die meer dan 1500 netto verdient omdat ze toch wel genoeg geld hebben om die dingen te kopen.

    Overigens zou ik ook geen nee zeggen tegen een gratis android tablet omdat ik nog dingen zoek om tijdens oud en nieuw op te blazen :trollface:

    ---------- Post toegevoegd 4 July 2013 om 10:54 ----------

    grootste voordeel dat apple heeft is dat ze gelimiteerde hardware gebruiken. er zijn maar een paar modellen die apple gebruikt, terwijl windows en android op elk device met verschillende hardware gebruikt word.

    True, veel meer optimalisatie enz..

    ---------- Post toegevoegd 4 July 2013 om 10:54 ----------

    Ik heb een Iphone waarvan:

    - Geluid kapot is
    - Barst in achterkant
    - Stem bediening start automatisch op
    - Home knop kapot ( is al eerder kapot gegaan, geen zin om te repareren en bovendien ook niet nodig met alternatieve home knop die ze nu hebben)
    - connectie maken met Itunes gaat ook verdoet

    Ik wacht op het moment tot die helemaal verrot is en dan koop ik een samsung.

    Zal wel aan jou liggen. Android telefoons gaan ook kapot wanneer je ze laat vallen.
     
    ik laat me samsung iedere week een paar x vallen, zie er nog niks aan
     
    :roflol: En als ik nee zeg tegen gratis geld was ik iemand geweest die liep te pochen met hoeveel geld die wel niet had.

    Niet zo achterlijk doen, geld is geld. Alsof ik nee ga zeggen wanneer mensen mij iets geven terwijl ik t zelf ook wel kan kopen. Laten we Sinterklaas en verjaardagen gelijk maar afschaffen voor iedereen die meer dan 1500 netto verdient omdat ze toch wel genoeg geld hebben om die dingen te kopen.

    Overigens zou ik ook geen nee zeggen tegen een gratis android tablet omdat ik nog dingen zoek om tijdens oud en nieuw op te blazen :trollface:

    ---------- Post toegevoegd 4 July 2013 om 10:54 ----------



    True, veel meer optimalisatie enz..

    ---------- Post toegevoegd 4 July 2013 om 10:54 ----------



    Zal wel aan jou liggen. Android telefoons gaan ook kapot wanneer je ze laat vallen.

    Goh stel je voor dat je zou pochen over je geld, auto's, luxe en criminele verleden.

    Oh wacht dat doe je al op dbb :trollface:
     
    Goh stel je voor dat je zou pochen over je geld, auto's, luxe en criminele verleden.

    Oh wacht dat doe je al op dbb :trollface:

    :roflol:

    Op DBB maakt t niet uit als je als een retard over komt, alleen dan hoor je er echt bij :trollface:
     
    Je kan er bij horen of leader of the pack zijn.
    Hij lijkt me toch de leader of the pack in dit geval.
     
    iPhone werkt ook een stuk beter dan android. 2 incapabele zusjes waarvan 1 android heeft en de andere iPhone. Het enige positieve aan de android telefoon is dat die schattig is en daar blijft t ook wel bij :roflol: constant problemen er mee.
    Pics please. :o
     
    dat ik is lekker naar zeeland ga zo en dan vanavond stappe in renesse xD
     
    Hele mooie heldere (vissen)bak, yoepie.............
     
    Back
    Naar boven