XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (4 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

arturiano

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
26 jun 2013
Lengte
1m77
Massa
71kg
Vetpercentage
13%
lijkt me juist een reden om op onderzoek uit te gaan en alles te lezen wat je tegenkomt :)

Wat voor onderzoek ik zoek altijf alles op maar zo iets heb ik niet verder gezien dus dan ga ik automatisch geloven dikke blijven dik door de vetcellen die niet helemaal verdwijnen ofzo. Hebben jullie meer info

Ano_52347

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
24 jun 2008
Lengte
1m80
Massa
53kg
Wat voor onderzoek ik zoek altijf alles op maar zo iets heb ik niet verder gezien dus dan ga ik automatisch geloven dikke blijven dik door de vetcellen die niet helemaal verdwijnen ofzo. Hebben jullie meer info

Tuurlijk niet.
Je vetcellen blijven, maar krimpen en worden als ware leger als je vet verliest. Even simpel gezegd.

VinnieVince

Monstrous Giant
Lid geworden
13 mrt 2013
Lengte
1m93
Massa
73kg
Vetpercentage
35%
Nee was dreigmailtje naar ex gestuurd en ze hadden 6 weken nodig om tot de conclusie te komen dat er geen bewijs was.

Het schetst nog steeds mijn verbazing dat met dat dreig gebeuren in leiden ze iemand uit Curaçao traceren en bij mij komen ze niet verder: hij was het wel maar er is geen bewijs omdat die alles verwijderd heeft, zonder enige verdere onderbouwing. Ja ok gebruik gemaakt hebben van andere computer was ook een optie... Maar goed nergens staat ook maar enig bewijs van waar het mailtje überhaupt afkomstig zou zijn, ja wel een mail adres maar verder geen server ip enz enz.

Zou me niet eens verbazen als dat volk dat mailtje gewoon zelf verstuurd heeft en de politie dat verdoezelt zoals ze al de hele tijd dingen verdoezelen :roflol:

Oke da's klote man. Onterecht dus. Heb je nog schadeclaim ingediend?

tumblr_ml26964UNC1r7fmk4o1_500.jpg

---------- Post toegevoegd 5 July 2013 om 10:20 ----------

3 jaar bijna.

Die psychopaat heeft niks beters te doen.

Volgende keer dat ik zo'n wijf tegen kom die vals aangifte doet sla ik met een knuppel haar vol in het gezicht. Paar uur schoffelen maar dan ben je ook echt van het probleem af en blijft ze niet nog 3 jaar doorzieken omdat ik toch niets doe.

Moet wel zeggen dat toen iemand t complete raam met kozijn er uit geblazen had met explosieven het wel een jaar rustig geweest is.

SWIM? :roflol:

VinnieVince

Monstrous Giant
Lid geworden
13 mrt 2013
Lengte
1m93
Massa
73kg
Vetpercentage
35%
Hee jongens beetje offtopic maar vond.het beetje.ontnodig.om een topic aantemaken hiervoor Maar ik heb vanaf maandag tot en met donderdag gesport waarvan dinsdag.dus beetje calisthenics was gewoon eigen gewicht dus.heb dit week 1x cardio en 3x kracht maar vanaf vrijdag tot zondag kan ik niet sporten maandag pas weer , moet ik dan nog steeds eten wat ik eet of dit eet ik nu wanneer ik niet sport
Totaal 8 sneetjes brood
2 appels
Avond eten
En soms.nog 250gr kwark moet ik zo doorgaan of verminderen omdat ik deze 3 dagen niet kan sporte.

Dat is te weinig ja. maak er 500gr kwark van en doe bijv 3 boterhammen met ei (3 stuks ofzo) en ff overzicht maken van je totalen. Op 59 kilo gok ik dat je rond de 2000-2300kcal moet eten op rustdagen.

---------- Post toegevoegd 6 July 2013 om 18:16 ----------

3.5gr aniracetam. is dit de egte leefen??

Wat merk je ervan? Merkte zelf na 2gr nog niks

a fancy way of trying not to drown in any given water :roflol:

xD

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Oke da's klote man. Onterecht dus. Heb je nog schadeclaim ingediend?

SWIM? :roflol:

Kijk die verklaring ik ben echt niet zo retarded dat ik ga wachten tot iets ontploft is.

Ik zou op zijn minst zorgen dat ik ver uit de buurt was voor er iets ontplofte.

Daarnaast ben ik te lui om te rennen dus zou wel met de auto voor de deur gaan staan :o

Maar goed, ik was t niet. Voor zover ik weet wordt zulke schade door de verzekering gedekt dus zijn er veel effectievere manieren om een gat in hun potomonnee te slaan.

Schade claims is pas sprake van bij vrijspraak maar zodra er een verklaring ligt dat er geen enkel bewijs is dat ik er ook maar iets mee te maken heb gaan we vragen de hele zaak te schrappen en daarna gaan we inderdaad enkele tienduizenden euro's aan schade vergoeding verhalen :o .

VinnieVince

Monstrous Giant
Lid geworden
13 mrt 2013
Lengte
1m93
Massa
73kg
Vetpercentage
35%
Kijk die verklaring ik ben echt niet zo retarded dat ik ga wachten tot iets ontploft is.

Ik zou op zijn minst zorgen dat ik ver uit de buurt was voor er iets ontplofte.

Daarnaast ben ik te lui om te rennen dus zou wel met de auto voor de deur gaan staan :o

Maar goed, ik was t niet. Voor zover ik weet wordt zulke schade door de verzekering gedekt dus zijn er veel effectievere manieren om een gat in hun potomonnee te slaan.

Ok :cool:

Schade claims is pas sprake van bij vrijspraak maar zodra er een verklaring ligt dat er geen enkel bewijs is dat ik er ook maar iets mee te maken heb gaan we vragen de hele zaak te schrappen en daarna gaan we inderdaad enkele tienduizenden euro's aan schade vergoeding verhalen :o .

opzich wel logisch als er later bijv wel belastend bewijsmateriaal wordt gevonden. Dan hebben ze onterecht schadevergoeding betaald. Maar hopen op die vrijspraak dan, maar dat zit er wss niet in?

Naar boven