Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

lekker uit eten.. fondue met 300 gr kip... (+ wat van schoonmams meegepikt)
lekker met salade en broodjes... nu plof.. zo nog bak kwark+ noten.. lekker zo een zomerdag uit eten en aan de gracht zitten. :) eindelijk zomer!!!

Hond van mn broertje heeft mn broertje in zn bil gebeten omdat hij mij nat maakte bij een watergevecht.
Honden die mij boven hun baas kiezen feelsgoodman.jpg

• Like
Waarderingen: KIKO
Ff gewonnen met beachvolleybal en lekker gezopen hah.

Had ook tegen schoonouders gezegd dat ik ging winnen( was eerste keer) dus moest wel!

Weer effe zo een minihalf pilletje zopiclon genomen... geslapen van ca 1:00-6:30... wow. wat overkomt me. :eek:
al 2 dagen ruim 5 uur geslapen!
alleen afwachten wat het dan vanaaf weer zonder doet :rolleyes:

hee je zegt je vetcellen blijven dat is toch al een teken van snel vet aanmaken.of heeft.iedereen die vetcellen?

Iedereen heeft vetcellen.. Je lichaam heeft genoeg om normale reserves op te slaan, pas wanneer je boven een bepaald gewicht komt zitten alle vetcellen vol en gaat je lichaam nieuwe aanmaken. Ook die nieuwe verdwijnen niet.

Overigens zal loshangende huid het enige probleem zijn van mensen die veel te dik zijn geweest. Die extra vetcellen zullen niets uitmaken op hoe je fysiek er uit kan zien.

---------- Post toegevoegd 7 July 2013 om 10:50 ----------

ehm.. voor mij heel veel.. 2 uur was normaal bij mij... :( al 12 jaar lang...

---------- Post toegevoegd 7 July 2013 om 10:49 ----------

En dan nog niet eens achter elkaar.. maar steeds kwartiertjes enzo..

Nouja oude mensen hebben ook minder nodig :trollface:

Nee wel vervelend, ooit eens gaan kijken wat de onderliggende oorzaak is?

I xyzyx ow zo ja daar heb ik jammer genoeg we last van :S ik heb wel loshangend huid maar gelukkig niet zo veel dus , voor de rest zit het dus oke,, dan is dike mnsen blijven dik dus eigenlijk gewoon een mythe dat stelt me wel gerust zeg dankjewel iedereen:S

I

Nouja oude mensen hebben ook minder nodig :trollface:

Nee wel vervelend, ooit eens gaan kijken wat de onderliggende oorzaak is?

Hahaha.. nou dat is aan mijn man niet te merken! die slaapt zo een gat in de dag! ;)

Oorzaak heb ik geen idee van. Stress kan meespelen maar ook als ik gewoon ontspannen ben is het raak. Dus ja... verder kan het wel met mijn lijf te maken hebben. Vanaf dat ik ziek ben geweest en ondergewicht heb gehad is het al een probleem.... dus wie weet met een paar kilo erbij dat het beter gaat??
Ik hoop het alhoewel ik daar niet zo in geloof.. maar ja.. we shall see he.

Voor nu heb ik 2 dagen lekker geslapen voor mijn doen en ga ik nu maar eens hard aan de bak in de tuin. :)
Onkruid spuit omhoog en als het lukt nog even de tegels schoonmaken. Lekker spelen met water! ;)

Straks weer lekker dobberen op het water
dat dere tan

En dan nog niet eens achter elkaar.. maar steeds kwartiertjes enzo..
Wut

Gebruik dan gewoon elke dag Zipiclon, of een benzo. Dat is sowieso minder slecht dan 2 uur slapen...

Wut

Gebruik dan gewoon elke dag Zipiclon, of een benzo. Dat is sowieso minder slecht dan 2 uur slapen...
hoe krijg je een verslaving :rolleyes:

Nee dat zal ik nooit doen. Ik heb het 12 jaar af weten te houden uit angst voor verslaving. Mijn moeder is er al aan verslaafd (slaapmiddelen).... dus ja.. ik ben echt anti geworden sindsdien... maar merk nu profijt. Dus ik hou het op af en toe. T is niet dat ik omval ofzo...

hoe krijg je een verslaving :rolleyes:

Nee dat zal ik nooit doen. Ik heb het 12 jaar af weten te houden uit angst voor verslaving. Mijn moeder is er al aan verslaafd (slaapmiddelen).... dus ja.. ik ben echt anti geworden sindsdien... maar merk nu profijt. Dus ik hou het op af en toe. T is niet dat ik omval ofzo...

Ik kampte sinds mijn 9e al met slaapproblemen en dat is in de loop der jaren steeds erger geworden. Ze konden ook in het slaapcentrum niks vinden, behalve teveel hersenactiviteit.
Omdat slaapmiddelen verslavend zijn en bij langdurig gebruik ook contra-productief ben ik door mijn arts op een toentertijd revolutionair medicijn gezet ( kruis-medicatie noemen ze dat ), namelijk een antipsychoticum in de laagste dosering (seroquel ).
Ter illustratie; voor het oorspronkelijke doel wordt doorgaans 300 tot 800 mg per dag voorgeschreven, ik krijg 25mg voor het slapen gaan. Ik ben dan echt in 15 minuten knock-out en word ook echt van de duivel nog niet wakker.

Kan je een heel leven lang slikken zonder complicaties.
Saved my life!

Als ik terugkijk begrijp ik niet waarom ik mezelf zolang gekweld heb met slapen. Ik functioneerde echt maar half. Nu heb ik misschien eens per jaar een gebroken nacht en ben ik ook echt weer van slapen gaan houden. Niets is fijner dan je s'ochtends fit, sterk en uitgerust te voelen.

Ik heb begrepen dat artsen dit tegenwoordig steeds vaker voorschrijven bij onverklaarbare slaapproblematiek, dus het verbaast mij eigenlijk wel dat jij typische slaapmedicatie hebt gekregen ( en alsnog maar een paar uur slaapt )

Squat en DL gaan als een baas.

Net heerlijk getraind, zo een strandje opzoeken en van het weer genieten.

Net me vriendin thuis afgedropt en vanmiddag een rondje varen en dobberen op het water :cool:

Terug
Naar boven