XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ja JIJ maakt je daar druk om
facepalm.gif

Ja IK wel ja.

Geen tijd helaas..:(

:roflol: missneuk heeft me uit haar vriendenlijst verwijdert

Ik kampte sinds mijn 9e al met slaapproblemen en dat is in de loop der jaren steeds erger geworden. Ze konden ook in het slaapcentrum niks vinden, behalve teveel hersenactiviteit.
Omdat slaapmiddelen verslavend zijn en bij langdurig gebruik ook contra-productief ben ik door mijn arts op een toentertijd revolutionair medicijn gezet ( kruis-medicatie noemen ze dat ), namelijk een antipsychoticum in de laagste dosering (seroquel ).
Ter illustratie; voor het oorspronkelijke doel wordt doorgaans 300 tot 800 mg per dag voorgeschreven, ik krijg 25mg voor het slapen gaan. Ik ben dan echt in 15 minuten knock-out en word ook echt van de duivel nog niet wakker.

Kan je een heel leven lang slikken zonder complicaties.
Saved my life!

Als ik terugkijk begrijp ik niet waarom ik mezelf zolang gekweld heb met slapen. Ik functioneerde echt maar half. Nu heb ik misschien eens per jaar een gebroken nacht en ben ik ook echt weer van slapen gaan houden. Niets is fijner dan je s'ochtends fit, sterk en uitgerust te voelen.

Ik heb begrepen dat artsen dit tegenwoordig steeds vaker voorschrijven bij onverklaarbare slaapproblematiek, dus het verbaast mij eigenlijk wel dat jij typische slaapmedicatie hebt gekregen ( en alsnog maar een paar uur slaapt )
25mg Seroquel dat is echt een baby dosering, als je daar al op slaapt is dat zeker mooi meegenomen. Ik heb zelf ook Seroquel geslikt (900mg p/d) maar ik kan niet zeggen dat ik er slaperig of echt versuft van werd.

Ik weet niet wat ik er van moet denken... Gisteren heb je me echt gekwetst door te suggereren dat ik geen coïtus heb. Misschien open ik een poll en laat onze dbb-broeders beslissen over onze vriendschap.

ik suggereerde niet dat je geen coïtus hebt, gewoon niet bijzonder veel:trollface: (was ik hier soms verkeerd in?)

een glorieuze dag voor chickenkip. er is vandaag gevoel geconstateerd in mijn rechterbal! hoezee! nu nog achterhalen wie deca in mijn tomatensoep heeft gedaan

ik suggereerde niet dat je geen coïtus hebt, gewoon niet bijzonder veel:trollface: (was ik hier soms verkeerd in?)
Aangezien ik er van uit ga dat je nog maagd ben en jij zei dat je meer coïtus hebt dan mij, beschouw ik dat als een rechtstreekse aanval op mijn mannelijkheid. :mad:

Aangezien ik er van uit ga dat je nog maagd ben en jij zei dat je meer coïtus hebt dan mij, beschouw ik dat als een rechtstreekse aanval op mijn mannelijkheid. :mad:

ik heb 4 dagen geleden nog gedoet, dus neem die uitspraak niet zo beledigend op:kiss:

Terug
Naar boven