MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (40 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 2 grote proeven gelukt op het werk. Problemen die al 4 maanden spelen kunnen hiermee opgelost worden
    Daarna een super lekkere training gehad! voel hem wel maar heb nog alle energie.
    Na het eten lekker gewandeld met mijn man. Standaard avondwandeling... lekker weer en goed voor de conditie :D
    En nu lekker hangen.
    Dus al met al een lekkere dag!
     
    lekker gegeten, lekker weer, lekker haardvuurtje, lekker wijntje en een lekker vrouwtje... kort om... een heeele lekkere zomeravond!!!
     
    waarom eten vrouwen altijd zo retarded

    *hap* *haar fixen* *hap* *haar fixen* *hap* *haar fixen*
     
    Eindelijk de knoop door gehakt en een nieuw trainingsmethode gevonden. :)

    Zie signature

    hint, hint :o
     
    Eindelijk de knoop door gehakt en een nieuw trainingsmethode gevonden. :)

    Zie signature

    hint, hint :o

    Zou niet 2 keer in de week gaan deadliften en beter deadlift aan begin training doen zodat je benen nog volle kracht hebben voor de take off

    Als je onderrug 2 keer in de week wilt doen, doe dan nog romanian deadlift erbij ipv 2 keer normale variant
     
    dan bedoel ik dus personal records en geen paused reps stelletje geiten.

    leek me toch ook duidelijk dat je dat bedoelde;p

    heb wat paused reps gezet @..

    kan toch niet hah
     
    waarom eten vrouwen altijd zo retarded

    *hap* *haar fixen* *hap* *haar fixen* *hap* *haar fixen*

    wie vroeg jou wat ;S
    zo eet ik ook wat is jouw probleem dan ineens faggot ga elders haten.
     
    Zou niet 2 keer in de week gaan deadliften en beter deadlift aan begin training doen zodat je benen nog volle kracht hebben voor de take off

    Als je onderrug 2 keer in de week wilt doen, doe dan nog romanian deadlift erbij ipv 2 keer normale variant
    Dus eventueel 1/week deadliften en de 2e vervangen door een oefening voor m'n kuiten aangezien ik ze normaal gezien meepak met de deadlift?

    Thanks
     
    bij bench bijvoorbeeld de stang op je borst laten rusten voordat je hem omhoog duwt, of bij squat even stilzitten onderin, dan word het moeilijker.

    Hahah okee okee jij bedoelt die dan dus :P Dankje voor de uitleg
     
    Dus eventueel 1/week deadliften en de 2e vervangen door een oefening voor m'n kuiten aangezien ik ze normaal gezien meepak met de deadlift?

    Thanks

    je kan gewoon 2x per week deadliften, tuurlijk geen max setjes elke training
     
    Dus eventueel 1/week deadliften en de 2e vervangen door een oefening voor m'n kuiten aangezien ik ze normaal gezien meepak met de deadlift?

    Thanks

    Train je kuiten dan effectief met deadlift? Lijkt me niet dat je kan zeggen dat je kuiten hebt getraind omdat je al deadlift hebt gedaan..
     
    Train je kuiten dan effectief met deadlift? Lijkt me niet dat je kan zeggen dat je kuiten hebt getraind omdat je al deadlift hebt gedaan..
    Ze assisteren je wel bij de liftoff en treden ook in werking bij de stabilisatie. Of begrijp ik het verkeerd?

    ---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 23:32 ----------

    je kan gewoon 2x per week deadliften, tuurlijk geen max setjes elke training
    Maxen op deadlifts vind ik wel een vereiste ivm verhoogde testosteron aanmaak.
     
    welke functie van de kuit (gastrocnemius,soleus) gebruik je bij een deadlift dan???????
     
    Back
    Naar boven