Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bich please ik loop nog liever mijn hand achter na dan dat wijf :roflol:

T voelt beter om een biefstuk mals te maken met m'n pik dan om haar te ballen, of beter gezegd, een poging daartoe wagen.

Zeg je nou srs dat je een poging op een 12 jarige hebt gewaagd? :roflol:

De seniorenclub die naar een vrouwenmeet gaat. :roflol:

Zo'n vrouwengym, ? Lijkt me niets.

Volgens mij bedoel je iets anders dan ik. :D
Had t over gym voor alleen vrouwen... ;)

Hierzo hebben ze een gym voor vrouwen, maar dat is apart. Betaal je super veel voor 30 minuten. Dan zit je met zn allen in n rondje op een apparaat, dan 5 minuten en dan ander apparaat, 5 minuten, ander apparaat, en zo verder tot 30 minuten.

Hierzo hebben ze een gym voor vrouwen, maar dat is apart. Betaal je super veel voor 30 minuten. Dan zit je met zn allen in n rondje op een apparaat, dan 5 minuten en dan ander apparaat, 5 minuten, ander apparaat, en zo verder tot 30 minuten.

dat heet milon cirkel xd
had nog een tijdje in gouda geprobeerd daar mensen bij te staan en te helpen, maar trok dat echt niet

Hier zit ook zo'n gym. Lijkt me niets tussen alleen vrouwen. De een klaagt nog harder dan de ander. En 90% wordt verkletst.

****machine
:trollface:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven