XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

De waggie ff lekker in bad gedaan

bij interesse graag pm
2d50dy.jpg

badprijs voor vraag.

reported for posten in verkeerde sectie.

heddegijdagezeetgehad,mindedawerklukwoar,hoedoedegeda-hoedoedegeda,hoeheddegedagedan

draadstaal?:D

:p

De waggie ff lekker in bad gedaan

bij interesse graag pm
2d50dy.jpg

Prima auto. Hoelang hebbie 'm al?

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 22:37 ----------

is in tilly man ben nou weer in gool dus kan ff geen foto's maken.

mja wagen moet er wel uit straks in augustus naar school en terug naar 1 dag per week werken. verzekering is al 90 euro voor alleen wa

en nog eens 60 per maand voor wegenbelasting

is are the funi piktor of me and girly firend diana bol))))
i mek the bik boy posey to look stirong and scare of the man with are silly hat))))
andrey does not understandy why he laugh)) mebe he is the homer coïtusal)
after the piktor i birek his (hed) and rep diana bols (anus))) is gud

Tas gepakt.

Donderdagochtend voor 8 dagen naar rhodos.:D

Damn da's een dure grap.. Maar je rijdt wel een leuke auto :rolleyes:
Hoeveel betaald ervoor?

voor de velgen 1000 en voor de auto 0.
Heb mn eigen auto verkocht en heb deze uit de voorraad van mn vader gepakt. Moet hem wel verkopen voor hem kan ik gelijk van mn wielen afkomen die nog overcompleet waren

Heb mn eigen auto verkocht en heb deze uit de voorraad van mn vader gepakt. Moet hem wel verkopen voor hem kan ik gelijk van mn wielen afkomen die nog overcompleet waren

maar als je zoveel in die auto's handelt, krijg je dan niet een keer problemen? of kan dat gewoon

maar als je zoveel in die auto's handelt, krijg je dan niet een keer problemen? of kan dat gewoon

Nog niks gehoord iig. En als ze (wie het ook mag zijn) er over begint dan kan ik misschien gewoon zeggen dat ik graag van auto wissel en er steeds verlies op maak omdat het mijn hobby is?

haha oke, ja zou goed kunnen. :p

Voorraad van je vader? :roflol:
Weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen, maar je hebt iig wel een goede keuze gemaakt qua auto (denk ik). Maar dan is je auto wel bijna gratis maar van de kosten per maand kan je al iedere maand een nieuwe auto kopen dus daar schiet je niet veel mee op

Terug
Naar boven