Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

vanmiddag bij mijn demente oma geweest, heb haar daar even wat cake gevoerd :D ze weet alleen sinds kort mijn naam niet meer en het wordt steeds slechter met haar, ik hoop dus niet dat er iets met haar gebeurt als ik in frankrijk zit
 
Laatst bewerkt:
vanmiddag bij mijn demente oma geweest, heb haar daar even wat cake gevoerd :D ze weet alleen sinds kort mijn naam niet meer en het wordt steeds slechter met haar, ik koop dus niet dat er iets met haar gebeurt als ik in frankrijk zit

Elke dag ff paar keer met je rapport langs gaan, infinite money
 
Nice :roflol: lijkt me dan ook wel echt een schijtbaan.
 
Vandaag weer trainennnn :D :D

infinite-cat-circling.gif
 
Sinds tijden niet meer dit soort gigantische spierpijn gehad. New scheme werkt dus wel!
 
Na 10+ jaar roken nu al een week zonder sigaretten. Het begint iets beter te gaan. Ik heb niet meer de neiging om iedereen die in mijn buurt komt neer te steken.
 
Na 10+ jaar roken nu al een week zonder sigaretten. Het begint iets beter te gaan. Ik heb niet meer de neiging om iedereen die in mijn buurt komt neer te steken.

Dat valt best mee!
Wat is de reden dat je de stap hebt gezet om ermee te nokken?
 
als spierpijn je doel is wel.

Geen doel op zichzelf, maar wel een mooie indicatie dat mijn nieuwe schema blijkbaar wel wat doet met mijn lichaam.

Inb4 spierpijn zegt niks over gains.
 
Dat valt best mee!
Wat is de reden dat je de stap hebt gezet om ermee te nokken?

Valt inderdaad wel mee, maar ik vrees dat de komende week nog zwaar wordt. Ik ben een aantal jaar geleden al eens proberen stoppen en heb het toen net geen 2 weken volgehouden. Al ben ik deze keer wel meer gemotiveerd.

De hoofdreden dat ik ben gestopt is mijn gezondheid. Ik moet sinds een paar maanden betablokkers nemen en dit in combinatie met roken zorgt ervoor dat je conditie immens verslechterd. Als je al buiten adem geraakt van een gesprek te voeren dan is er toch iets mis.

Ik rookte zware sigaretten waardoor mijn eetlust zwaar onderdrukt werd. Dit in combinatie met bb is natuurlijk allesbehalve ideaal.
 
Back
Naar boven