XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Cameron Diaz is toch wel de meest sexy vrouw van de afgelopen decennia.

:roflol: er stond hier net een vrouw met een kind van 4 fzo aan de deur om te vragen of hier een 'Senne' woont. Ik zei dat hier in de buurt geen kleine kindjes wonen dus ik heb ze naar een ander dorp met dezelfde straatnaam gestuurd. Het moment dat ze vertrok dacht ik er opeens aan dat 3 huizen verder een Senne woont van ong die leeftijd :roflol:

HD 189733b staat op 63 lichtjaar (596 biljoen kilometer) afstand van de aarde, voor ruimtebegrippen redelijk dichtbij. De temperatuur op de planeet is meer dan 1000 graden boven nul ''en het regent er glas, horizontaal, in stormen van 7000 kilometer per uur''.:eek::D

• Like
Waarderingen: mat
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: :roflol:

Bijna 7kg afgevallen, voel me net een ballerina.

Mijn nieuwe sportshirts zijn binnen!
Zou 3-6 dagen levertijd zijn en heb ze nu na 2 dagen al. :D

en complimentje gehad van een jongen tijdens trainen...
Dat ik al aardig wat gewicht neerzet.. en dat als ik mijn incline DB biceps curl doe dat ik dat zo langzaam en geconcentreerd doe zodat je echt mijn spieren al wat kan zien. Dat dát de juiste manier is. (ook al pak ik niet veel gewicht nog) :)
En hij merkte daarbij op dat de meeste zo zwaaien en gooien terwijl dat helemaal niet goed is.

Laatst bewerkt:
Mijn nieuwe sportshirts zijn binnen!
Zou 3-6 dagen levertijd zijn en heb ze nu na 2 dagen al. :D

en complimentje gehad van een jongen tijdens trainen...
Dat ik al aardig wat gewicht neerzet.. en dat als ik mijn incline DB biceps curl doe dat ik dat zo langzaam en geconcentreerd doe zodat je echt mijn spieren al wat kan zien. Dat dát de juiste manier is. (ook al pak ik niet veel gewicht nog) :)
En hij merkte daarbij op dat de meeste zo zwaaien en gooien terwijl dat helemaal niet goed is.

Altijd leuk. Zitten ze goed? Vond die roze wel erg leuk. Zelf ook even kijken hihihi heb gister een broek gekocht. Nu nog shirt erbij

Nog een vraagje aan je maar stuur je wel ff berichtje zo :)

Laatste 2 setjes 360kg gelegpressed, inshallah heb ik binnen een jaar het familie record verbroken. Ook wat vega-turkish-pizza gescored omnomnom

huuuuuhu, ben goed te passe!

Sta goed op gewicht en goed gerust. Morgen knallen dus

Cameron Diaz is toch wel de meest sexy vrouw van de afgelopen decennia.

Yes....pure hotness!!!

meron%2BDiaz%2BBad%2BSkin%2BNo%2BMake%2BUp%2BUgly%2BPlain%2BBody%2BMovir%2BStar%2BActress%2BFace.jpg

Terug
Naar boven