XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (21 bezoekers)

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Dat is de doner met gesmolten kaas die er niet heel aantrekkelijk uit ziet. Smaakt gelukkig wel lekker.


    Waarom denk je dat ik er 2 heb.
     
    Naah geen filmpje. Hou het liever spannend tot de wedstrijd.
     
    hou is op met al dat eten man, ik ben nu 200 g koolvis aan het bakken :splat:

    Het zijn de laatste 2 weken voor de contest, ik mag nu echt helemaal niets :(
     
    2dhbk95.jpg


    hmmmmmmmmmmmmm
     
    hou is op met al dat eten man, ik ben nu 200 g koolvis aan het bakken :splat:

    Het zijn de laatste 2 weken voor de contest, ik mag nu echt helemaal niets :(
    Kom op meid.. winnen ga je het zowieso wel van me.. :D
    ik geloof dat ik alles eet wat jij niet mag nu... :o
    maar ik heb er ook soms wel moeite mee... eieren voor het slapen gaan... maar nu eerst noten pakken...
     
    hou is op met al dat eten man, ik ben nu 200 g koolvis aan het bakken :splat:

    Het zijn de laatste 2 weken voor de contest, ik mag nu echt helemaal niets :(

    Discipline ;)

    Je hebt doel. Ga je halen.

    Daarna kan je wel ff teugels loslaten
     
    hou is op met al dat eten man, ik ben nu 200 g koolvis aan het bakken :splat:

    Het zijn de laatste 2 weken voor de contest, ik mag nu echt helemaal niets :(
    Omnomom

    97172f.jpg




    En er is nog een boterham met nutella en smeerkaas achteraan gegaan :o
     
    Wouldnoteat/10

    Wtf is dat? Het lijkt op iets dat door de 4 magen van de koe is gepasseerd en vervolgens in een alu bakje terecht kwam.
    Strong this :roflol:

    1x in mijn leven kapsalon gegeten en dat was 1x teveel :roflol:
     
    Mmm kapsalon. .. die ik meeste tijd niet op krijg. Nog ff paar weken wachten.
     
    Back
    Naar boven