XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dat ik hier op DBB gestalkt word door een 15 jarig stumpertje dat zich 'suparpowers' noemt.:roflol:
Ja die kerel is grof irritant.
Weet nog wel een topic van hem waar hij vroeg of stoppen met creatine gevolgen had op je spiermassa, en iedereen die zei dat dat niet zo was werd hij helemaal pissig op :roflol:

Je bent zelf een vlag en wimpel.

Ja die kerel is grof irritant.
Weet nog wel een topic van hem waar hij vroeg of stoppen met creatine gevolgen had op je spiermassa, en iedereen die zei dat dat niet zo was werd hij helemaal pissig op :roflol:

Ja idd die gast, maakte zich ook zorgen om z'n testlevels door het fappen, kan zo snel het topic niet meer vinden maar was hilarisch.:haha:
Hij is trouwens net zo oud als jij.;)No joke!

---------- Toegevoegd om 17:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:53 ----------

echt is een tievusjong is dat

True story brah!:)

ondanks dat mijn k*t moeder zegt dat stoppen met creatine geen nadelig effect zou hebben op mijn spiermassa is mijn dag toch goed omdat ik al een 3 tal weken niet gefapt heb.

Ja idd die gast, maakte zich ook zorgen om z'n testlevels door het fappen, kan zo snel het topic niet meer vinden maar was hilarisch.:haha:
Hij is trouwens net zo oud als jij.;)No joke!
Ja haha dat topic sloeg echt nergens meer op, niet gaan fappen omdat je bang bent dat je test levels laag zijn :roflol:
Dat hij even oud is als mij.. geen wonder dat ik me zo verheven voel boven mijn leeftijdsgenootjes :')

Ja haha dat topic sloeg echt nergens meer op, niet gaan fappen omdat je bang bent dat je test levels laag zijn :roflol:
Dat hij even oud is als mij.. geen wonder dat ik me zo verheven voel boven mijn leeftijdsgenootjes :')

Die veer mag je gerust in je reet steken ja.:D
(no homo)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat ik weekend heb.

Viel me net op dat die kersenpit zich een ongeluk spamt en nog steeds een lagere postcount heeft dan ik.:roflol:

J/k brah!:p

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:13 ----------

ondanks dat mijn k*t moeder zegt dat stoppen met creatine geen nadelig effect zou hebben op mijn spiermassa is mijn dag toch goed omdat ik al een 3 tal weken niet gefapt heb.

:roflol: Nice one haaike!

Ik train niet eens..

Terug
Naar boven