MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

Vandaag is het volgens mij de eerste keer dat een dame in niqab hier op werk is verschenen (als werknemer iig) :D
Vraag me alleen af of er geeist zal worden dat ze em af doet of dat ze gewoon wordt onslagen :(
Indien ze em op mag houden; het is begonnen :D
 
Aub vrouwen met niqab in een kuil gooien en ingraven
 
Nou nou nou wat vrouwonvriendelijk ben jij zeg, wat vind je moeder ervan dat je zo over vrouwen denkt?

Tis in jouw cultuur toch normaal om ze in een kuil te stoppen tot hun hoofd en dan stenen erop gooien?
 
Nou nou nou wat vrouwonvriendelijk ben jij zeg, wat vind je moeder ervan dat je zo over vrouwen denkt?

Ben ik niet, ik ga goed om met vrouwen van iedere nationaliteit. Niqab vind ik persoonlijk een stuk te ver gaan in onze maatschappij. Het moest maar eens over zijn met de overdreven tolerantie van vrijheid van geloof. Net als die debielen in de Biblebelt die hun kinderen niet vaccineren, buiten hun eigen kinderen, is het ook gevaarlijk voor andere mensen.
 
Tis in jouw cultuur toch normaal om ze in een kuil te stoppen tot hun hoofd en dan stenen erop gooien?

Ik denk als dat normaal zou zijn in 'mijn' cultuur dat het dan snel gedaan is met de vrouwlijke populatie ???
 
Rollercoaster Tycoon 3 geïnstalleerd, vanmiddag trainen en vanavond verjaardag. Dat kan minder voor een maandag :cool:
 
Rollercoaster Tycoon 3 geïnstalleerd, vanmiddag trainen en vanavond verjaardag. Dat kan minder voor een maandag :cool:

RCT2 is veel leuker :(
 
77934.jpg





:roflol:
 
Er zat daarnet een chick op de bus die epic hard op deze leek :eek:
Semi boner was achieved
 
Mijn workout & fietstocht door moeder natuur_0_
 
Back
Naar boven