MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

wil nieuw paar schoen erbij kopen maar heb al 3paar gekocht in afgelopen kwartaal :S

4917089614_f1e4af2968_z.jpg

Opeens wist ik het, hittegolf's avi
Goeie ouwe tijd..:sad:
huhuuh goed gezien alle snoepkond

eerste keer sinds jaren in gym getraind(maandje gym aan halve prijs doordat mn moeder een stepabbo kocht), clean&push press van 95kg nog gehaald, al was het nipt in zowel clean als de press. Ga eens een schema bouwen om terug op mn max te komen.

120kg op de weegschaal deze ochtend na een weekend schranzen met bbq en pizza en veel zout. Tegen vrijdag hoop ik al terug 113kg door mn NEC-stack, veel water en veel cardio.

eerste keer sinds jaren in gym getraind(maandje gym aan halve prijs doordat mn moeder een stepabbo kocht), clean&push press van 95kg nog gehaald, al was het nipt in zowel clean als de press. Ga eens een schema bouwen om terug op mn max te komen.

120kg op de weegschaal na een weekend schranzen met bbq en pizza en veel zout. Tegen vrijdag hoop ik al terug 113kg door mn NEC-stack, veel water en veel cardio.
NEC-stack?

Net op de weegschaal bevestigd gekregen wat mn gevoel en mn ogen me al vertelden: weer ongeveer 2.5kg kwijt. Vet, niet spier. ****ing EINDELIJK consequent een goede beweging!

3179jli.png

NL typerecord houder strikes again.

Terug
Naar boven