Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Als jullie dom gaan lopen doen wel ja :p
     
    Zal voortaan niet meer flauw doen dan...:o
     
    Okay ik heb niks gezegd dames :D

    Ik heb gisteren 8 blikjes Heineken op... En aangezien ik zelden nog maar drink ben ik de volgende dag altijd wat prikkelbaar. Naast de tren en de test die ook een beetje het lontje verkleinen :o

    :kiss:
     
    Okay ik heb niks gezegd dames :D

    Ik heb gisteren 8 blikjes Heineken op... En aangezien ik zelden nog maar drink ben ik de volgende dag altijd wat prikkelbaar. Naast de tren en de test die ook een beetje het lontje verkleinen :o

    :kiss:

    Weer zo'n beginner die na 3 maanden al kuurt, waar gaat het heen met dit forum..
     
    Okay ik heb niks gezegd dames :D

    Ik heb gisteren 8 blikjes Heineken op... En aangezien ik zelden nog maar drink ben ik de volgende dag altijd wat prikkelbaar. Naast de tren en de test die ook een beetje het lontje verkleinen :o

    :kiss:

    :aai:
     
    • Like
    Waarderingen: Vonk
    Okay ik heb niks gezegd dames :D

    Ik heb gisteren 8 blikjes Heineken op... En aangezien ik zelden nog maar drink ben ik de volgende dag altijd wat prikkelbaar. Naast de tren en de test die ook een beetje het lontje verkleinen :o

    :kiss:

    Mja van Heineken zou ik bij 1 blikje al koppijn krijgen. Hele prestatie om er 8 van op te krijgne man!
     
    Mja van Heineken zou ik bij 1 blikje al koppijn krijgen. Hele prestatie om er 8 van op te krijgne man!

    Ik dacht dat ik de enige was. Ik krijg 9/10x ook direct koppijn van heineken.. Iedereen verklaart me altijd voor gek als ik zeg dat ik Amstel wil, of Hertog Jan of Palm. Nooit hoofdpijn dan.. Gisteren hadden ze niets anders waar ik aan het recreëren was :p Maar kreeg pas savonds laat koppijn :o
     
    Ik dacht dat ik de enige was. Ik krijg 9/10x ook direct koppijn van heineken.. Iedereen verklaart me altijd voor gek als ik zeg dat ik Amstel wil, of Hertog Jan of Palm. Nooit hoofdpijn dan.. Gisteren hadden ze niets anders waar ik aan het recreëren was :p Maar kreeg pas savonds laat koppijn :o

    palm is wel goed

    die andere 2 niet
     
    Heu zo voor 3 weken naar zuid frankrijk

    Losing all sort of gainzz
     
    Okay ik heb niks gezegd dames :D

    Ik heb gisteren 8 blikjes Heineken op... En aangezien ik zelden nog maar drink ben ik de volgende dag altijd wat prikkelbaar. Naast de tren en de test die ook een beetje het lontje verkleinen :o

    :kiss:
    Je vergeet de grote hoeveelheden harddrugs die je in je anus injecteert te vermelden.
     
    Je vergeet de grote hoeveelheden harddrugs die je in je anus injecteert te vermelden.

    Nee je verward mij met iemand anders denk ik.
    Het enige dat ik in mijn anus steek zo nu en dan, dat zijn komkommers.. :rolleyes:
     
    mietjes met hun bier koppijn... lolz
     
    Back
    Naar boven