MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Welke? Dat is trouwens niet de werkelijke snelheid hè, dat is gebaseerd op test met een Iometer en niet op normale pc writes. De werkelijke snelheid in jouw situatie/systeem kan je meten met een benchmarktool zoals PCMark 7 of Atto Disk Benchmark, die simuleren het gebruik van echte toepassingen en programma writes.

Write is ook anders dan read. Write haal ik 230.
Is ook getest met een benchmark tool, niet zo overgetikt van het doosje.
Samsung 840 pro. nadat m'n Crucial M4's er mee gekapt waren.

Heb hem ook niet gehaald voor de write snelehid, maar voor de snelle boot / VM laadsnelheden blabla.

Vakantieeee!!

Tot over 2 weken ofzo :D

(Ik post wel in mn log mbt trainingen)
Fijn weekend allemaal!

dat er maar vele mooie kiekjes zullen volgen, gebronsd he!

ik ga binnenkort ook weg, gewoon trainen in gym met squatrack whut whut.

Stevige training gehad vandaag :)

Kort haar

Lekkere training gehad.
Even kop leeggemaakt en toch ondanks alles weer een paar gewichten omhoog!
Daarna mijn armen helemaal vol. :D

Verlengd weekend :D

Gemengde gevoelens:
Weeg nog maar 117kg(gevulde maag), maar ik kan wel m'n hele penis zien en m'n ballen ook als ik naar beneden kijk, m'n afdakje is d'r af en m'n 6 pack is back. :bierbang:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Miranda heeft heel lang rond gelopen met een geheim. Ze kampte een lange tijd met een alcoholverslaving.
Aan Henk's Fashion vertelt ze haar verhaal: 'Ik heb jarenlang gevochten en gestreden. Het was een moeilijke strijd, maar ik was sterker dan de alcohol.
Ik ben een pittige vrouw geworden en mede door mijn vlotte kapsel (Kapper Hoofdzaken in Purmerend, red.), heb ik een fulltime baan als secretaresse weten te bemachtigen.
Tegenwoordig drink ik alleen nog maar op feestjes en op mijn werk.'

staan toch wel wat succesverhalen tussen

Dirkje is een mysterieuze vrouw. Als een kat kruipt zij door de nacht en bespiedt zij iedereen. Dirkje noemt zichzelf dan ook een echte voyeur. "Lang haar zou ontzettend onhandig zijn bij mijn hobby. Met mijn pittige kapsel blijf ik nooit ergens aan hangen. Met m'n stiekels door de stiekelbosjes HAHAHAHA!", aldus Dirkje.

haha nice ik wist niet dat je op zoveel verschillende manieren naar haar kon kijken

buik vol gegeten, tijd voor siesta

slaapze popje

---------- Post toegevoegd 19 July 2013 om 17:49 ----------

YEA!

Terug
Naar boven