XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (40 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • train 2 jaar, van 71kg naar 94kg bodyweight gegaan en stats op de grote 3 van 115/90/75 naar 160/130/95.

    zinloos om dan te insinueren dat ik niet lift:eyes:

    Ik insinueer niet dat je niet lift, maar denk wel dat je één van de laatste bent die andere op hun "zielige stats" mag wijzen. Daarnaast is het nogal een kinderachtige k*topmerking maar dat geheel terzijde.


    Als je binnen 2 jaar 23 kg bent aangekomen is dat een knappe prestatie. Maar je bent lid sinds 2008, neem aan dat je toen ook al trainde al dan niet serieus.

    Verder heb ik het gevoel dat dit een ellenlange discussie gaat worden, dus ik laat het graag hierbij;)
     
    mn laatste puur Nederlandse familielid deze nacht overleden in haar slaap, jongste zus van mn overgrootvader, 98 jaar, altijd goed te been en verstandelijk gezond geweest, en nog 1m72 op die leeftijd.

    Lijkt mij echt ideale dood.
     
    mn laatste puur Nederlandse familielid deze nacht overleden in haar slaap, jongste zus van mn overgrootvader, 98 jaar, altijd goed te been en verstandelijk gezond geweest, en nog 1m72 op die leeftijd.

    Lijkt mij echt ideale dood.

    Gecondoleerd, maar 98 is een mooie leeftijd, hoop dat ik dat kan halen zonder al te veel lichamelijke en geestelijke klachten
     
    Ik insinueer niet dat je niet lift, maar denk wel dat je één van de laatste bent die andere op hun "zielige stats" mag wijzen. Daarnaast is het nogal een kinderachtige k*topmerking maar dat geheel terzijde.


    Als je binnen 2 jaar 23 kg bent aangekomen is dat een knappe prestatie. Maar je bent lid sinds 2008, neem aan dat je toen ook al trainde al dan niet serieus.

    Verder heb ik het gevoel dat dit een ellenlange discussie gaat worden, dus ik laat het graag hierbij;)
    10 maanden getraind toen 2 jaar gestopt;)
     
    mn laatste puur Nederlandse familielid deze nacht overleden in haar slaap, jongste zus van mn overgrootvader, 98 jaar, altijd goed te been en verstandelijk gezond geweest, en nog 1m72 op die leeftijd.

    Lijkt mij echt ideale dood.
    Gecondoleerd.

    Mij lijkt het ook de meest vredige manier om heen te gaan.
     
    Gecondoleerd, maar 98 is een mooie leeftijd, hoop dat ik dat kan halen zonder al te veel lichamelijke en geestelijke klachten

    idd, ik hoop dat ik een deel van mijn genen daarvan heb. Ik zou als twee druppels water op de legerfoto tijdens de Wereldoorlog van mn overgrootvader langs die kant lijken, dus goede hoop :D Die is helaas wel verongelukt met de auto.
     
    mn laatste puur Nederlandse familielid deze nacht overleden in haar slaap, jongste zus van mn overgrootvader, 98 jaar, altijd goed te been en verstandelijk gezond geweest, en nog 1m72 op die leeftijd.

    Lijkt mij echt ideale dood.

    Gecondoleerd.
     
    Dat ik er verdomme net achter kom, dat eerst je buikspieren moet kunnen zien voor dat je jezelf bber mag noemen! :eek:
     
    Apprecieer het, maar ik heb geen condolaties nodig, had er geen band mee buiten 2 gesprekken die ik me kan herrineren, anders poste ik het in het "verpeste dag" topic.
     
    idd, ik hoop dat ik een deel van mijn genen daarvan heb. Ik zou als twee druppels water op de legerfoto van mn overgrootvader langs die kant lijken, dus goede hoop :D Die is helaas wel verongelukt met de auto.

    Mijn tante was ook bijna 90 toen ze werd aangereden, nooit meer boven op gekomen helaas. Ironie was dat mevrouw zelf altijd als een ongeleid projectiel over de weg vloog :roflol:

    Triest altijd wel hoe mensen soms zo oud worden en op een ongelukkige manier tot hun einde komen.

    Maar goed, 90+ worden terwijl we nog lichamelijk en geestelijk gezond zijn willen we allemaal wel

    Sterkte ieder geval
     
    Mijn tante was ook bijna 90 toen ze werd aangereden, nooit meer boven op gekomen helaas. Ironie was dat mevrouw zelf altijd als een ongeleid projectiel over de weg vloog :roflol:

    Triest altijd wel hoe mensen soms zo oud worden en op een ongelukkige manier tot hun einde komen.

    Maar goed, 90+ worden terwijl we nog lichamelijk en geestelijk gezond zijn willen we allemaal wel

    Sterkte ieder geval

    aftakelen in afwachting van de dood is veel erger dan dood zelf imo.

    Op je 98 nog elke dag naar het café kunnen met de fiets om te lachen en zeveren, om dan zonder angst in je slaap in te slapen, zou ik voor tekenen.
     
    Mijn tante was ook bijna 90 toen ze werd aangereden, nooit meer boven op gekomen helaas. Ironie was dat mevrouw zelf altijd als een ongeleid projectiel over de weg vloog :roflol:

    Triest altijd wel hoe mensen soms zo oud worden en op een ongelukkige manier tot hun einde komen.

    Maar goed, 90+ worden terwijl we nog lichamelijk en geestelijk gezond zijn willen we allemaal wel

    Sterkte ieder geval
    Mijn grootmoeder is gevallen toen ze net uit haar bed kroop, borstbeen gekneusd, kon niets meer doen, lag enkel in bed en at/dronk amper, paar weken later is ze gestorven

    Dan word ik liever overreden door een bus
     
    aftakelen in afwachting van de dood is veel erger dan dood zelf imo.

    Op je 98 nog elke dag naar het café kunnen met de fiets om te lachen en zeveren, om dan zonder angst in je slaap in te slapen, zou ik voor tekenen.

    True, vriend van mij heeft ook meer dan een jaar in het ziekenhuis gelegen voor hij overleed. Mentaal ga je dan gigantisch snel achteruit als duidelijk is dat je daar langer ligt dan een paar weken..
     
    mn laatste puur Nederlandse familielid deze nacht overleden in haar slaap, jongste zus van mn overgrootvader, 98 jaar, altijd goed te been en verstandelijk gezond geweest, en nog 1m72 op die leeftijd.

    Lijkt mij echt ideale dood.

    Mijn deelneming.

    Mijn oma is op 90 jarige leeftijd overleden. Voelde zich niet helemaal lekker en is op een stoel gaan zitten en wist verder niets meer totdat ze wakker werd in het ziekenhuis. Daar heeft ze nog een dag of twee gelegen zonder dat ze zich slecht voelde (ze zat te bitchen op die oude zeikerd die naast haar lag (die overigens 70 was en makkelijk har zoon had kunnen zijn)) Anyways, het gaf de familie nog wel de kans om even een laatste keer langs te gaan.. dat heeft toch ook wel een hoop goed gedaan heb ik gemerkt.
     
    Back
    Naar boven