XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Hmm raar dat je gewicht dan hetzelfde is gebleven. Op zelfde tijd gewogen met evenveel kleding aan?

Zelfde tijd ongeveer ja. Kan goed zijn datk toen meer kleding aan had zelfs. Deze keer alleen een korte sportbroek

Durfde eigenlijk niet te wegen bang dat het veel te weinig zou zijn. Maar moest ff op de weegschaal toen ik er voorbij liep

Zelfde tijd ongeveer ja. Kan goed zijn datk toen meer kleding aan had zelfs. Deze keer alleen een korte sportbroek

Durfde eigenlijk niet te wegen bang dat het veel te weinig zou zijn. Maar moest ff op de weegschaal toen ik er voorbij liep

Weegschalen kunnen je gek maken man, zeker met dit weer kan je gewicht zomaar ineens een stuk lager zijn. Vind zelf een spiegel een beter middel om te checken hoe je erbij staat :)

de jongens uit dit topic die helemaal lijp worden:roflol:

OOooo het weer, lekker zweten
smileySweating.gif

maandagnacht teruggekomen van Kreta, wat een begaaing was dat zeg. mega veel spierpijn nu van me eerste training na de vakantie :D

Nieuwe met Peter La Anquila is er :D

[Link niet meer beschikbaar]

Het overleven van leg day en cardio:p

over een uurtje richting het vliegveld voor 4 weken vakantie/ familie bezoek in de Filipijnen. 11 jaar niet meer geweest. Zin in :D

Net boodschappen doen in me panda met airco they see me rolling
smug.png

Terug
Naar boven