Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Sicilië is mooi!
Heb zelf een weekje in Taormina (bovenstad) gezeten en allerlei trips gemaakt en daarna een week in Cefalu (vlakbij Palermo) Geniet ervan.
tnx :D zit ook redelijk dichtbij palermo, weet alleen niet meer hoe het stadje heet. Zijn er dingen die ik echt moet zien daar?

---------- Post toegevoegd 25 July 2013 om 16:06 ----------

Mmmmmm Sicilië... :) Have fun.
dank u wel :D

Heb gezellig boodschappen gedaan.. ik vermaakte me zelfs :eek:

Wat is deze?

%C3%82%C2%B5.png

wou gewoon ff kijken hoelang je je plaats kan maken :)

tnx :D zit ook redelijk dichtbij palermo, weet alleen niet meer hoe het stadje heet. Zijn er dingen die ik echt moet zien daar?

Tja.. als je van cultuur houdt is de Cattedrale di Palermo, Catacombe dei Cappuccini en het Monreale echt een aanrader. De stad zelf is leuk om doorheen te wandelen en ze hebben zalig ijs! :D
Mocht je kans krijgen ga dan met de trein naar Messina. Is een mooie stad en kan je ook rondvaarten doen.
Er zijn heel veel leuke kleine plaatsjes. Je moet gewoon kijken wat dichtbij is. Vaak heb je wel een lokaal VVV waar heel veel info hangt.
Ik weet wel dat ze ook een giga aquapark hebben bi Palermo..
er is op alle gebieden veel te doen en zien.

Maar vergeet geen verse pasta en zwaardvis de eten!
Pasta con pesce spada! Jummie! :meal:

• Like
Waarderingen: mat
wou gewoon ff kijken hoelang je je plaats kan maken :)
:roflol:

Als ik iets moet kiezen, zou ik voor de archeologische site van Agrigento gaan. Makkelijk te bereiken vanuit Palermo voor een uitstap als je er de tijd voor hebt en erin geïnteresseerd bent.

-

Laatst bewerkt:
Een k*ttoerist per ongeluk in het zand laten belanden op de stadhouderskade, loopt ie extra breed met z'n dunne tokkieslet naast hem denkende dat ik voor hun in het zand ga lopen. Op het laatste moment gaat die nerd met z'n jesus nikes aan de andere kant lopen om een botsing te voorkomen en struikelt over de loopplank voluit in het zand. Ik was wel zo aardig om sorry te zeggen, bleken het gewoon franzen te zijn, volgende keer vraag ik eerst hun nationaliteit alvorens sorry te zeggen.

:roflol:

Als ik iets moet kiezen, zou ik voor de archeologische site van Agrigento gaan. Makkelijk te bereiken vanuit Palermo voor een uitstap als je er de tijd voor hebt en erin geïnteresseerd bent.
Die is inderdaad supermooi!
Piazza Armarina is ook erg mooi. Maar ligt wel middenin het land.
Siracusa en Selinunte zijn ook erg mooi.

En ja.. als je de kans krijgt.. ga de Etna op. Wij zijn er geweest en hebben de aardbevingen meegemaakt voor de uitbarsting in 2004. Was niet echt fijn maar goed...
We hebben bovenop de etna gestaan en een week later is hij uitgebarsten en zag je de plekken waar je had gestaan volledig in lava gehuld.. heel bizar.. maar het was wel de moeite waard. Neem wel een trui of jasje mee. Die kan je daar ook eventueel huren. (was toen 1 euro :D). Maar de trip omhoog dat laatste stuk is wel duur.

• Like
Eindelijk weer kunnen trainen na 3 weken. Merk meteen de achteruitgang, toen ik de 20kg schijf uit het rek pakte voelde ik het al. Misselijk na de training. Wat gaat dat toch snel.

Eindelijk weer kunnen trainen na 3 weken. Merk meteen de achteruitgang, toen ik de 20kg schijf uit het rek pakte voelde ik het al. Misselijk na de training. Wat gaat dat toch snel.
Ja erg is dat hé , ik schrok er ook wel van toen ik 3/4 weken niet kon trainen,
daarentegen heb je het ook zo weer terug (kracht) :D:cool:

gisteren 1200 km terug naar huis geblazen vanuit kroatie, goeie vakantie gehad

Een k*ttoerist per ongeluk in het zand laten belanden op de stadhouderskade, loopt ie extra breed met z'n dunne tokkieslet naast hem denkende dat ik voor hun in het zand ga lopen. Op het laatste moment gaat die nerd met z'n jesus nikes aan de andere kant lopen om een botsing te voorkomen en struikelt over de loopplank voluit in het zand. Ik was wel zo aardig om sorry te zeggen, bleken het gewoon franzen te zijn, volgende keer vraag ik eerst hun nationaliteit alvorens sorry te zeggen.

Zit er nog wat zand in je vagina?

• Like
Terug
Naar boven