- Waardering
- 8.812
+1 voor stufi
Dacht dat juni laatste maand was. Toch nog gekregen gister.
Yes ik ook. Laatste maand stufi.
Maar eens goed van genieten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1 voor stufi
Dacht dat juni laatste maand was. Toch nog gekregen gister.
tnxSicilië is mooi!
Heb zelf een weekje in Taormina (bovenstad) gezeten en allerlei trips gemaakt en daarna een week in Cefalu (vlakbij Palermo) Geniet ervan.
zit ook redelijk dichtbij palermo, weet alleen niet meer hoe het stadje heet. Zijn er dingen die ik echt moet zien daar?dank u wel

Heb gezellig boodschappen gedaan.. ik vermaakte me zelfs![]()

Nee ik wet niet waarom, maar ik ben erg goed gemutst vandaag

tnxzit ook redelijk dichtbij palermo, weet alleen niet meer hoe het stadje heet. Zijn er dingen die ik echt moet zien daar?

wou gewoon ff kijken hoelang je je plaats kan maken![]()

Die is inderdaad supermooi!
Als ik iets moet kiezen, zou ik voor de archeologische site van Agrigento gaan. Makkelijk te bereiken vanuit Palermo voor een uitstap als je er de tijd voor hebt en erin geïnteresseerd bent.
). Maar de trip omhoog dat laatste stuk is wel duur.Ja erg is dat hé , ik schrok er ook wel van toen ik 3/4 weken niet kon trainen,Eindelijk weer kunnen trainen na 3 weken. Merk meteen de achteruitgang, toen ik de 20kg schijf uit het rek pakte voelde ik het al. Misselijk na de training. Wat gaat dat toch snel.

Welkom thuis dan maar.gisteren 1200 km terug naar huis geblazen vanuit kroatie, goeie vakantie gehad

Hey man mooi.. lekker uitgerust neem ik aan ?gisteren 1200 km terug naar huis geblazen vanuit kroatie, goeie vakantie gehad

Een k*ttoerist per ongeluk in het zand laten belanden op de stadhouderskade, loopt ie extra breed met z'n dunne tokkieslet naast hem denkende dat ik voor hun in het zand ga lopen. Op het laatste moment gaat die nerd met z'n jesus nikes aan de andere kant lopen om een botsing te voorkomen en struikelt over de loopplank voluit in het zand. Ik was wel zo aardig om sorry te zeggen, bleken het gewoon franzen te zijn, volgende keer vraag ik eerst hun nationaliteit alvorens sorry te zeggen.
thx
Hey man mooi.. lekker uitgerust neem ik aan ?
lekker stukkie gereden![]()