JoeyC
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 537
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je nu gewoon naar www.slamfm.nl gaat is die site nu ook anders (chicks aan beide zijden van je scherm).
Zit hier voor het huis een soort huiskaardespin in een plant. Ik geef hem nu al langer als een week constant vliegen die in het huis zitten. Hij is best huge gewordenHij heeft zelfs een dikke hommel overmeesterd vandaag
![]()
DIt idd, net me salaris gehad ( na me promotie dus me gustaaaaaa ) zit lekker in me vel goed geslapen goed gegeten en zit nu op werk alles gaat fout maar we pikken alles netjes op in zorgen dat het in goede lijnen loopt

DIt idd, net me salaris gehad ( na me promotie dus me gustaaaaaa ) zit lekker in me vel goed geslapen goed gegeten en zit nu op werk alles gaat fout maar we pikken alles netjes op in zorgen dat het in goede lijnen loopt![]()
hele dag is gewoon baas![]()

FUAAAARRRRRKKKK YEEEEAAAAH
Net aangenomen bij bedrijf wat hier 2 min verderop zit! Hoger loon, ipv 2 uur reistijd per dag maar 2 minuten en betere uren!