AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

nooit eerder nog gezien deze versie van Pink FLoyd's Comfortably Numb door Vedder en Waters.

http://www.youtube.com/watch?v=QvdqU_jLeC4

maakte mijn dag wel goed, alleen het blijkt wel dat david gilmours gitaarspel door niemand vervangen kan worden.

Hahaha ja dat topic heeft potentie

Lekker gescheten net.

Heerlijke LB dag :D

omdat dit in het 'Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed' was gepost verwachtte ik dat er op het einde een kerel nog een keer op haar zou jizzen.

Wat een teleurstelling:(

Ik snap nu ook helemaal niet waarom dit je dag goed maakt:dunno: leg eens uit?
I was jizzing man.

Net terug van de sportarts, nog nooit zo'n chille arts gehad, half uur concreet over mijn problemen gehad, en daarna zeker 30min over BB en supplementen gesproken:o Ik wist ook meer over bepaalde supplementen dan hem, ''Nou Hoody! Ik leer nog iets nieuws van je!'':o

Toch wel mooi dit, omdat de meeste afspraken bij artsen niet langer dan 10min duren:o
Sportartsen zijn gewoon baas.

Net terug van de sportarts, nog nooit zo'n chille arts gehad, half uur concreet over mijn problemen gehad, en daarna zeker 30min over BB en supplementen gesproken:o Ik wist ook meer over bepaalde supplementen dan hem, ''Nou Hoody! Ik leer nog iets nieuws van je!'':o

Toch wel mooi dit, omdat de meeste afspraken bij artsen niet langer dan 10min duren:o

Hij wou jou eigenlijk gewoon zien squatten en dan je billen aanraken om je te corrigeren.

Een pak slaag in het Noorderplantsoen, nadat ik een tros bananen naar een stel n*gers had gegooid.

de sportarts noemt je hoody ?

brb uitspraak oefenen !

owhnee, was ik er ingetrapt

Vraagje
Ik had pigmentvlek, en ik d8, hmmm wat als ik er eens in knijp met nagels?
Ik dat hele ding uit mn vel knijpen samen met wat overtollig vel dat ik toch niet nodig heb.
Gaat die vlek teruggroeien of krijg ik daar mooi littenteken vel terug?

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven