XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

en 'n krant

Dit heeft ook mijn dag goed gemaakt :)
2hxvnyf.jpg

:roflol:

Moet je zo'n type als die van guidootje nemen, die is zelfs Bryceproof.

Ik moest lachen

Ze is redelijk smal gebouwd, lange poten dus t is niet zo'n klein mormeltje :o

image_zpsfd724209.jpg

Haar favoriete speelmaatje (hond) weegt 50 kilo ongeveer :roflol:

mijn opa en oma hebben ook zo'n soort hond, allen puilen de ogen iets meer uit, af en toe plopt er een oogje iets te ver uit als ze ergens tegen aan stoot

Dit:

Voor alle ecto bb'ers

Het is begrijpelijk dat je misschien wel een beetje ongerust, omdat je niet weet me, maar ik heb een lucratieve business Voorstel van wederzijds belang met u delen. Ik heb je verwijzing in mijn zoektocht naar iemand die past mijn voorgenomen zakelijke relatie.

Ik ben de heer Sang Chin directeur van INDUSTRIAL COMERCIAL BANK OF CHINA. Ik heb een verduisterde bedrijf suggestie voor je. Ik zal je nodig hebt om me te helpen bij het uitvoeren van een business project uit Hong Kong naar uw land. Het gaat om de overdracht van een grote som geld. Alles met betrekking tot deze transactie is juridisch worden gedaan zonder hapering. Gelieve trachten uiterste discretie, in alle zaken met betrekking tot deze kwestie.

Zodra de fondsen met succes zijn op je rekening, zullen we delen in de verhouding door ons beiden te worden overeengekomen.

Ik zal liever je me op mijn prive e-mailadres hieronder (sang_chin@aol.com) te bereiken en uiteindelijk na dat ik zal u te voorzien van meer informatie is over deze operatie.

Gelieve als u niet geпnteresseerd delete deze e-mail en vraag me niet jagen omdat ik het zetten van mijn carriиre en het leven van mijn familie op het spel staat bij deze onderneming. Hoewel niet waagt is niets gained.Do stuur mij de volgende gegevens bij het reageren terug naar mij.

Uw volledige naam:
Telefoon en fax:
Land.

Uw vroegste reactie op deze brief zal worden gewaardeerd.

Met vriendelijke groet,

De heer Sang kin

Iemand interesse in een "verduisterde bedrijf suggestie"? :roflol:

Terug
Naar boven