- Waardering
- 884
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb weer de dagelijkse drang weerstaan om random vrouwen op internet te beledigen of vulgaire opmerkingen naar ze te maken.
Mister10 had hem wel open gekregen, true natural. De hoop in bange dagen.

Licentiaat Natuurkunde, Master Informatica, Doctor Biofysica-Biochemie
Expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen

Als je die lijst titels googelt kom je ook alleen bij dbb uit[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Iemand z'n titels eigenlijk weleens gechekt?
Ben altijd wat sceptisch nijlpaard bij dat soort frasen..

Nou, ik ben echt van het explosief trainen. Om mijzelf helemaal naar de klote te helpen. Dat doe ik al een jaar of zes. Ik eet over het algemeen alleen te weinig om echt massief te groeien. Een beest ben ik zeker niet, maar ik train wel zo![]()
Zo weer als een beest trainen in de sportschool. Dat is echt letterlijk iets waar intens van geniet. Lekker losgaan met de gewichten en op dat hardloop apparaat. Voel ik weer een beetje dat ik leef. Even weg van dat walgelijke, saaie bestaan. Even wachten totdat de kwark is gezakt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Iemand z'n titels eigenlijk weleens gechekt?
Ben altijd wat sceptisch nijlpaard bij dat soort frasen..
Waarschijnlijk injecteert ie zijn test op geheel eigen wijze en noemt dat dan expertise.

Ach ik heb niks tegen katten als ze maar niet los lopen. Vaak zijn t katten bezitters die het hardst janken als je honden los laat lopen.

Dat is mijn bonkie, maar wil er mss nog een pitbull bij![]()

Pitbulls zijn niet echt praktisch kwa formaat..
Zelf hebben we een hondje van 12 kilo ongeveer, kun je zo lekker door de kamer gooien![]()

Ja dat is wel zo, maar je hebt ook kleinere kruisingen toch? En mijn kat gaat richting de 8 kilo, wat voor laffe hond is dat dan![]()

Ze is redelijk smal gebouwd, lange poten dus t is niet zo'n klein mormeltje
![]()
Haar favoriete speelmaatje (hond) weegt 50 kilo ongeveer![]()
Ze is redelijk smal gebouwd, lange poten dus t is niet zo'n klein mormeltje
Haar favoriete speelmaatje (hond) weegt 50 kilo ongeveer![]()