MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Lekker tonijn.

Ik heb weer de dagelijkse drang weerstaan om random vrouwen op internet te beledigen of vulgaire opmerkingen naar ze te maken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mister10 had hem wel open gekregen, true natural. De hoop in bange dagen.

:roflol:

Iemand z'n titels eigenlijk weleens gechekt?
Ben altijd wat sceptisch nijlpaard bij dat soort frasen..

Licentiaat Natuurkunde, Master Informatica, Doctor Biofysica-Biochemie
Expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen

???

• Like
Waarderingen: Obee
Zo weer als een beest trainen in de sportschool. Dat is echt letterlijk iets waar intens van geniet. Lekker losgaan met de gewichten en op dat hardloop apparaat. Voel ik weer een beetje dat ik leef. Even weg van dat walgelijke, saaie bestaan. Even wachten totdat de kwark is gezakt.

niceeeee. Lichaam weer helemaal hersteld dus? go for it bro, hit that iron harrrrd!
hoeveel jaar geleden begon je met trainen ? lekker vroeg ook al beesten :P

Nou, ik ben echt van het explosief trainen. Om mijzelf helemaal naar de klote te helpen. Dat doe ik al een jaar of zes. Ik eet over het algemeen alleen te weinig om echt massief te groeien. Een beest ben ik zeker niet, maar ik train wel zo :p

Nou, ik ben echt van het explosief trainen. Om mijzelf helemaal naar de klote te helpen. Dat doe ik al een jaar of zes. Ik eet over het algemeen alleen te weinig om echt massief te groeien. Een beest ben ik zeker niet, maar ik train wel zo :p

mooi toch. doen waar je je lekker bij voelt

Zo weer als een beest trainen in de sportschool. Dat is echt letterlijk iets waar intens van geniet. Lekker losgaan met de gewichten en op dat hardloop apparaat. Voel ik weer een beetje dat ik leef. Even weg van dat walgelijke, saaie bestaan. Even wachten totdat de kwark is gezakt.

geen serotoninesyndroom jij?

www.telegraaf.nl/s/21789274

:roflol:

Moeten ze die klote katten maar binnen hun tuin houden

no hate just dreams
2je8mx0.jpg

Pitbulls zijn niet echt praktisch kwa formaat..

Zelf hebben we een hondje van 12 kilo ongeveer, kun je zo lekker door de kamer gooien :roflol:

Ja dat is wel zo, maar je hebt ook kleinere kruisingen toch? En mijn kat gaat richting de 8 kilo, wat voor laffe hond is dat dan :roflol:

Ja dat is wel zo, maar je hebt ook kleinere kruisingen toch? En mijn kat gaat richting de 8 kilo, wat voor laffe hond is dat dan :roflol:

Ze is redelijk smal gebouwd, lange poten dus t is niet zo'n klein mormeltje :o

image_zpsfd724209.jpg

Haar favoriete speelmaatje (hond) weegt 50 kilo ongeveer :roflol:

Ze is redelijk smal gebouwd, lange poten dus t is niet zo'n klein mormeltje :o

image_zpsfd724209.jpg

Haar favoriete speelmaatje (hond) weegt 50 kilo ongeveer :roflol:

Ah dacht echt zo'n keffertje, kun je beter een kat nemen, hoef je niet uit te laten ook. Ziet er uit als zo'n beest die ziek goed luisterd

Terug
Naar boven