XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

/\ GratZss goed bezig !

Alles voor de vakantie klaar. Heerlijk:)

Daarnet een leuke aanvaring gehad met de lange arm der wet. Aan 150km/uur een flik gepasseerd in een zone 90.
Zwaailichten en sirene aan, doet teken dat ik aan de kant moet staan.

- Meneer wat is de snelheidslimiet?
+ 90 meneer de agent.
- En hoe snel reed u?
+ Ongeveer 90
- U vlamde mij voorbij terwijl ik 90 reed. Hoe snel reed u?! (lichtelijk geïrriteerd)
+ 90 meneer :D
- ID en papieren van de auto aub.

And not a single **** was given that day. Enkele een vermanende vinger omdat hij toch niets kon bewijzen. :)

(no xyzyx)

Laatst bewerkt:
Lekker boeiend.

Daarnet een leuke aanvaring gehad met de lange arm der wet. Aan 150km/uur een flik gepasseerd in een zone 90.
Zwaailichten en sirene aan, doet teken dat ik aan de kant moet staan.

- Meneer wat is de snelheidslimiet?
+ 90 meneer de agent.
- En hoe snel reed u?
+ Ongeveer 90
- U vlamde mij voorbij terwijl ik 90 reed. Hoe snel reed u?! (lichtelijk geïrriteerd)
+ 90 meneer :D
- ID en papieren van de auto aub.

And not a single **** was given that day. Enkele een vermanende vinger omdat hij toch niets kon bewijzen. :)

(no xyzyx)

:roflol: mij houden ze nooit bij :trollface:

:roflol:

Laatst reden we met 220 langs een politie Polo bluemotion, die deed ook niks :trollface:
Het is ook de eerste keer dat het me overkomt. Ik rij altijd +- 150/160km/uur en heb nog nooit iets van problemen gehad. Ik heb zelfs nog nooit een boete gekregen.

Is dit de stoere jongens thread

• Like
Waarderingen: mat
Het is ook de eerste keer dat het me overkomt. Ik rij altijd +- 150/160km/uur en heb nog nooit iets van problemen gehad. Ik heb zelfs nog nooit een boete gekregen.

Ik 8 boetes nu ofzo.. Rechts inhalen, fietspad rijden, midden op de stoep parkeren, richting aangeven en rest snelheid :o

Wel 1x discussie met 2 debiele agentes die perse wilde dat ik toe ging geven dat ik onverantwoord reed terwijl ik 50 reed waar je 50 mocht :roflol:

Zalig daggie weg gehad. Heerlijk relaxed om 10:00 weg en om 17:00 thuis en echt even "vakantiegevoel" gehad. :)

Bij voorbaat excuses als deze hier al bekend was: :roflol:

kansloos

Nee, vind het te kansloos.

Terug
Naar boven