Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon onder zijn werk natuurlijk , n00b.

Daarnet een leuke aanvaring gehad met de lange arm der wet. Aan 150km/uur een flik gepasseerd in een zone 90.
Zwaailichten en sirene aan, doet teken dat ik aan de kant moet staan.
- Meneer wat is de snelheidslimiet?
+ 90 meneer de agent.
- En hoe snel reed u?
+ Ongeveer 90
- U vlamde mij voorbij terwijl ik 90 reed. Hoe snel reed u?! (lichtelijk geïrriteerd)
+ 90 meneer
- ID en papieren van de auto aub.
And not a single **** was given that day. Enkele een vermanende vinger omdat hij toch niets kon bewijzen.
(no xyzyx)
mij houden ze nooit bij 
Ik ben geen crimineel en heb mijzelf niets te verwijten.

Ik ben geen crimineel en heb mijzelf niets te verwijten.![]()

Het is ook de eerste keer dat het me overkomt. Ik rij altijd +- 150/160km/uur en heb nog nooit iets van problemen gehad. Ik heb zelfs nog nooit een boete gekregen.
Laatst reden we met 220 langs een politie Polo bluemotion, die deed ook niks![]()
Het is ook de eerste keer dat het me overkomt. Ik rij altijd +- 150/160km/uur en heb nog nooit iets van problemen gehad. Ik heb zelfs nog nooit een boete gekregen.

Welkom.
Dat is wel stoer hoor. Eckte gangsta ben jij.Ik 8 boetes nu ofzo.. Rechts inhalen, fietspad rijden, midden op de stoep parkeren, richting aangeven en rest snelheid
Wel 1x discussie met 2 debiele agentes die perse wilde dat ik toe ging geven dat ik onverantwoord reed terwijl ik 50 reed waar je 50 mocht![]()
Welkom.
Dat is wel stoer hoor. Eckte gangsta ben jij.
Ja, doe je mee ?