Gewoon niet stoer genoeg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Repost.Chantal Janzen bij De jongens tegen de meiden, HHHHNNNNGGG DAT ASS.
Chantal Janzen bij De jongens tegen de meiden, HHHHNNNNGGG DAT ASS.

Vind haar zo'n irritant typisch Nederlands wijf.Haar destijds een keer gezien van dichtbij toen ik aan het werk en ik dacht precies het zelfde![]()
Vind haar zo'n irritant typisch Nederlands wijf.
Krijg echt een gevoel ''vroeger het sulletje van de klas'' bij haar.
Ze is scherper dan een pak pinda's.Vind haar zo'n irritant typisch Nederlands wijf.
Krijg echt een gevoel ''vroeger het sulletje van de klas'' bij haar.
Net even wat visite gehad. Kreeg een bloemetje.. met een opmerking... voor alles wat je voor iedereen doet.
toch wel leuk!
dat klopt ja. Vandaag was eindelijk weer eens een dag dat ik zeg.. ja super dat het weer eens zo lekker mag gaan.

/\ kan ik me goed voorstellen
Ik heb net weer een deel van me RC hobby verkocht (ladybirds plus extra's) kassa![]()

Net even wat visite gehad. Kreeg een bloemetje.. met een opmerking... voor alles wat je voor iedereen doet.
toch wel leuk!
Lekker he! Ik betaal 1,50 voor een pakje (al enkele jaren). Helaas is het nu gedaan en moet ik ze weer aan volle prijs aankopen. Resultaat: ik ga stoppen met roken.men sigaretten, roken toch een heel stuk beter @ 1.65 per pakje ipv 7euro!

Lekker he! Ik betaal 1,50 voor een pakje (al enkele jaren). Helaas is het nu gedaan en moet ik ze weer aan volle prijs aankopen. Resultaat: ik ga stoppen met roken.![]()