Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Pain & Gain staat op spotnet alleen nog in 720p, wacht wel op 1080p versie.

    En what de neuk zijn dat voor download snelheden bij jullie? Haal alles binnen met 7.3mb/s


    EDIT: toch maar binnen gehaald in 720p, duurde 10minuten.
     
    Laatst bewerkt door een moderator:
    Ligt eraan waar je het vandaan download.
    Nope, in NL is downloaden in alle gevallen legaal ;)
    Als je het vervolgens ook gaat uploaden (peer to peer bijv.) dan is het illegaal.
    Is overigens allemaal irrelevant, omdat ze toch niet de moeite nemen om iemand te vervolgen.
     
    Counting down the days towards my holiday...
     
    3 werkdagen maar deze week :D
     
    Nope, in NL is downloaden in alle gevallen legaal ;)
    Als je het vervolgens ook gaat uploaden (peer to peer bijv.) dan is het illegaal.
    Is overigens allemaal irrelevant, omdat ze toch niet de moeite nemen om iemand te vervolgen.

    Dit dus ;)
     
    Nope, in NL is downloaden in alle gevallen legaal ;)
    Als je het vervolgens ook gaat uploaden (peer to peer bijv.) dan is het illegaal.
    Is overigens allemaal irrelevant, omdat ze toch niet de moeite nemen om iemand te vervolgen.
    Wanneer je een torrent download, upload je toch ook tegelijk?
     
    Nope, in NL is downloaden in alle gevallen legaal ;)
    Als je het vervolgens ook gaat uploaden (peer to peer bijv.) dan is het illegaal.
    Is overigens allemaal irrelevant, omdat ze toch niet de moeite nemen om iemand te vervolgen.

    Software downloaden is wel illegaal voor zover ik weet
     
    Het feit dak er achter kwam hier nog een account te hebben;)
     
    Wanneer je een torrent download, upload je toch ook tegelijk?

    Wanneer je een torrent download upload je inderdaad ook tegelijk, maar zolang je niet de hele file hebt blijf je een "Peer". Pas wanneer je hem 100% binnen hebt krijg je "Seed" status en pas vanaf dat moment krijg je doorgaans gezeik. Is een technische distinctie, in principe zou de pliessie inderdaad kunnen stellen dat je meteen strafbaar bent.
     
    Iemand in de gym keek naar mn deadlift techniek, die was goed :D gelukkig maar!

    Maar hij zei bij benchpress en bij dumbell flyes (en dergelijke liggende oefeningen) dat je rug plat moet zijn en niet hol (desnoods voeten op de bank).
    Mn rug is sowieso al beetje hol maar bij die oefeningen zet ik hem net iets holler. Slecht of niet slecht? Zie meerdere op youtube dat doen :')

    In ieder geval wel positief dattie me deadlift goed vond :p
     
    Iemand in de gym keek naar mn deadlift techniek, die was goed :D gelukkig maar!

    Maar hij zei bij benchpress en bij dumbell flyes (en dergelijke liggende oefeningen) dat je rug plat moet zijn en niet hol (desnoods voeten op de bank).
    Mn rug is sowieso al beetje hol maar bij die oefeningen zet ik hem net iets holler. Slecht of niet slecht? Zie meerdere op youtube dat doen :')

    In ieder geval wel positief dattie me deadlift goed vond :p

    Hij keek naar je kont. Send pics.
     
    mensen die andere mensen afraden te archen bij het benchen zou ik sowieso al niet vertrouwen als ze mijn deadlift ook goedkeuren.
     
    Die kon hij niet zien :) hij stond voor me (en nee keek ook niet naar iets anders want had geen inkijk) -.-'

    inbe4 2 erwtjes op een broodplankje
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Iemand in de gym keek naar mn deadlift techniek, die was goed :D gelukkig maar!

    Maar hij zei bij benchpress en bij dumbell flyes (en dergelijke liggende oefeningen) dat je rug plat moet zijn en niet hol (desnoods voeten op de bank).
    Mn rug is sowieso al beetje hol maar bij die oefeningen zet ik hem net iets holler. Slecht of niet slecht? Zie meerdere op youtube dat doen :')

    In ieder geval wel positief dattie me deadlift goed vond :p

    Dafuq, in principe moet je bij alle oefeningen je rug deels hol houden.
     
    Back
    Naar boven