Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

[Link niet meer beschikbaar]

:roflol:

Shiiiiit! Pre-workout op lege maag ---> They see me bouncin (around)......they hatin! :p

inbe4 2 erwtjes op een broodplankje
:roflol::roflol:

tieterwt.jpg

tumblr_mm8kdfnik91s7cv54o1_1280.png

uk0kE0g.png

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ilerminaty :roflol:

Monster redenering ook.

Powerlifternegert

:roflol:

Begin het topic eens opnieuw door te lezen(advice voor de meerderheid, staan nog een paar secret NSFW-edits te wachten ook), er staan jou nog veel rofelllolzzz te wachten want deze is al meerdere malen gepost. :kiss:

weet iemand hoeveel kilo er ong. bijkomt als je creatine begint te gebruiken? ben nu sinds ik terug ben van vakantie in 16 dagen bijna 2 kilo aangekomen terwijl ik super conservatief bulk (karma)

weet iemand hoeveel kilo er ong. bijkomt als je creatine begint te gebruiken? ben nu sinds ik terug ben van vakantie in 16 dagen bijna 2 kilo aangekomen terwijl ik super conservatief bulk (karma)

Verschilt per persoon.

En als je in je vakantie niet zo goed eet en daarna weer gezond begint te eten heb je zo weer een kilo aan stront in je darmen er bij en vocht heb je ook zo kilo er bij.

Kilo of 2 idd, vocht

Lekkere training gehad. Rug en schouders zijn weer aardig aangepakt. :)

Waarschijnlijk tussen de 1 en 2 kg vocht, al is dat wel persoonsgebonden.

Pain & Gain staat op spotnet alleen nog in 720p, wacht wel op 1080p versie.

En what de neuk zijn dat voor download snelheden bij jullie? Haal alles binnen met 7.3mb/s

EDIT: toch maar binnen gehaald in 720p, duurde 10minuten.

leroy kakai natural boldybolder gespot lol

Gesquat (ssb squat) op kelei methode pfff dat is toch wel ff doodgaan. ben tot de 40 reps gegaan ipv de 50. las wel later in zijn topic dat 50 gevorderd is. das toch andere koek dan een 5je en dan 3-5 minuten rust.

Na de eerste 10 repper ben je na 30 sec nog niet klaar voor je volgende set, maar je moet toch door haha. voelt wel goed

Lekkere training.

:roflol: waar wachten we nog OOOOP

Terug
Naar boven