- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Ik kan het ook anders zeggen..
ze wil laten zien hoe breed je bent!![]()

Oke klaar 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan het ook anders zeggen..
ze wil laten zien hoe breed je bent!![]()

Het is me eindelijk gelukt om mijn mini dean plugs die op me lipo zaten, om te solderen naar normale deans.

Ik ga me weer volledig op RC auto's richten. RC drones zijn bijna allemaal de deur uit...
Ik liep toevallig het shot dat gefilmd werd in, en hoorde die cameraman tegen dat meisje dat gefilmd werd zeggen 'komt vanavond in het jeugdjournaal'. En ja hoor, kwam erin
Vanaf 06:45 tot 07:02
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1360340
Ik ga me weer volledig op RC auto's richten. RC drones zijn bijna allemaal de deur uit...
heb vandaag heerlijk lopen raggen met de Himototje paar keer over de kop, kap is aardig aan stront![]()

"Niet herkenbaar in beeld" is een beetje een understatement. Ik heb alleen met relatieve zekerheid vast kunnen stellen dat er een menselijk gestalte voor het aangezicht der camera is verschenen.Zat in de jeugdjournaal uitzending van gisterNiet herkenbaar in beeld, want loop op de achtergrond, maar toch 10 seconds of fame
![]()
Had net mijn bus gemist, maar vond een oude fiets in een overdekte staanplaats. Bespaarde me weer die extra 5km stappen

!!!!"Niet herkenbaar in beeld" is een beetje een understatement. Ik heb alleen met relatieve zekerheid vast kunnen stellen dat er een menselijk gestalte voor het aangezicht der camera is verschenen.
Wazmetjou.jpg
In Tomb Raider en Mr & Mrs Smith vind ik d'r srs geil uit zien.