XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik liep toevallig het shot dat gefilmd werd in, en hoorde die cameraman tegen dat meisje dat gefilmd werd zeggen 'komt vanavond in het jeugdjournaal'. En ja hoor, kwam erin :p

Vanaf 06:45 tot 07:02

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1360340

Ik herkende je gelijk!

---------- Post added 13 August 2013 at 23:36 ----------

:cool: Ik ga me weer volledig op RC auto's richten. RC drones zijn bijna allemaal de deur uit...
heb vandaag heerlijk lopen raggen met de Himototje paar keer over de kop, kap is aardig aan stront :D

Haha ik ga traxxas slash halen denk ik.. Dingen zijn niet kapot te krijgen :p

---------- Post added 13 August 2013 at 23:40 ----------

:cool:

Had net mijn bus gemist, maar vond een oude fiets in een overdekte staanplaats. Bespaarde me weer die extra 5km stappen

Zat in de jeugdjournaal uitzending van gister :D Niet herkenbaar in beeld, want loop op de achtergrond, maar toch 10 seconds of fame :)
"Niet herkenbaar in beeld" is een beetje een understatement. Ik heb alleen met relatieve zekerheid vast kunnen stellen dat er een menselijk gestalte voor het aangezicht der camera is verschenen.

Angelina is jolly! Zij moet wel een beetje bulken, but would definitely hit!!
Karma to ironhide voor goeie smaak!

angelina-jolie-gif-3.gif

Wazmetjou.jpg

In Tomb Raider en Mr & Mrs Smith vind ik d'r srs geil uit zien.
tumblr_mlltrvjVLs1so5953o1_500.gif

Zij heeft toch d'r tiet laten amputeren?

wouldnothit/10

srs.

Als ze wel nog beide t**ten heeft doe ik d'r wel.

erg skinny geworden en forehead vein. vroeger was ze wel erg mooi

:sad:

Nu wil ik ook weer rc spul kopen :fuu:

Mijn vrouw kwam van de week met een rc helikopter aan. Goedkoop ding van de aldi maar bijzonder leuk speelgoed. Gelijk kwam weer het gevoel van vroeger weer boven wat een fun heb ik gehad met mijn golden eagle. Gelijk weer aan het kijken voor een rc offroad. Ben wel geschrokken van de prijs die ik zag van de gene die ik leuk vond. ... €750,-

Terug
Naar boven