XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

wtf? muwhahaahah

Heel de week onverwachts vrij.. Dus dan maar elke dag sporten :o

Gister 2x100 kg benchpress. :D

Mijn vrouw kwam van de week met een rc helikopter aan. Goedkoop ding van de aldi maar bijzonder leuk speelgoed. Gelijk kwam weer het gevoel van vroeger weer boven wat een fun heb ik gehad met mijn golden eagle. Gelijk weer aan het kijken voor een rc offroad. Ben wel geschrokken van de prijs die ik zag van de gene die ik leuk vond. ... €750,-

Waar naar gekeken dan?

Had zelf op een gegeven moment 4000-5000 euro aan rc spullen als ik t zo in moet schatten.

Ga denk ik zelf binnenkort een 2e hands traxxas slash kopen en dan zelf electronica er in zetten. Ben niet zo'n fan van die rtr spullen :o

Iemand ervaring hier met callcenter werk?

Ik ben net gebeld voor een vacature. Alleen ik dacht dat bij een eis van 24-32u werken, bij 24u in de week wel goed zat. Maar je moet ook soms 32u werken. Daarnaast nog een training (betaald?) elke dag van 9 tot 17u gedurende drie weken. Ik heb net een email gekregen om wat testjes te doen voor ik word uitgenodigd.

Ik heb eigenlijk geen zin om 32u te werken, wil er onderuit komen. Maar is via een studentenwerk.nl, wil niet dat ze een vinkje zetten van ''niet geschikt voor callcenterwerk'' :o haat die awkward shit.

Ik ben net gebeld voor een vacature. Alleen ik dacht dat bij een eis van 24-32u werken, bij 24u in de week wel goed zat. Maar je moet ook soms 32u werken. Daarnaast nog een training (betaald?) elke dag van 9 tot 17u gedurende drie weken. Ik heb net een email gekregen om wat testjes te doen voor ik word uitgenodigd.

Ik heb eigenlijk geen zin om 32u te werken, wil er onderuit komen. Maar is via een studentenwerk.nl, wil niet dat ze een vinkje zetten van ''niet geschikt voor callcenterwerk'' :o haat die awkward shit.

Vriend van me heeft het gedaan, zei dat je wel een boel r**ards tegen komt maar verder is t vrij makkelijk te doen.

Althans, ligt er aan bij welk bedrijf, hij deed t bij een bank. Mensen zelf opbellen lijkt me minder maar denk niet dat dat callcenter medewerker heet maar Tele marketier ofzo :o

Gefeliciteerd Gaz!

Geen ervaring mee, maar het lijkt me verschrikkelijk.

ja

niet doen, is nog steeds de reden waarom ik bellen haat.

Je wordt ook nog enkele trukjes aangeleerd die je verwacht wordt te gebruiken maar moreel verwerpelijk zijn.

Daarnaast heb ik de baas die omdat ik hier geen zin in had begon te roepen bijna in mekaar getimmerd.

Laatst bewerkt:
Vriend van me heeft het gedaan, zei dat je wel een boel r**ards tegen komt maar verder is t vrij makkelijk te doen.

Althans, ligt er aan bij welk bedrijf, hij deed t bij een bank. Mensen zelf opbellen lijkt me minder maar denk niet dat dat callcenter medewerker heet maar Tele marketier ofzo :o

Het is geen fysiek werk, komt goed uit voor deze luie dbb-er. Het betreft idd inbound werk (helpdeskmedewerker), dus hoef niemand te bellen haha. Alleen ik zit met die uren en lange training..32u combineren met een master en nog trainen, bye bye gains!

---------- Post toegevoegd 14 August 2013 om 11:40 ----------

ja

niet doen, is nog steeds de reden waarom ik bellen haat.

deed je outbound of? Ik vind t klote om terug te bellen dat ik toch niet wil, mijn vader zegt dat ik gewoon die test moet doen en tijdens sollicitatiegesprek maar moet aangeven dat ik alleen 24u kan.

Training bij hem viel wel mee, dacht dat het gewoon een middag was.

Verder heb je een leidinggevende in de buurt die je gewoon op kan roepen, al doende leert men.

Het is geen fysiek werk, komt goed uit voor deze luie dbb-er. Het betreft idd inbound werk (helpdeskmedewerker), dus hoef niemand te bellen haha. Alleen ik zit met die uren en lange training..32u combineren met een master en nog trainen, bye bye gains!

---------- Post toegevoegd 14 August 2013 om 11:40 ----------

deed je outbound of? Ik vind t klote om terug te bellen dat ik toch niet wil, mijn vader zegt dat ik gewoon die test moet doen en tijdens sollicitatiegesprek maar moet aangeven dat ik alleen 24u kan.

ik moest mensen een of andere verzekeringsservice aansmeren, weet al niet meer wat juist.

Dan vrouwen aan de lijn proberen inspelen op familie en gevoelens, mannen op het geldaspect en waarvoor het dient, prijs niet expliciet vermelden(buiten dat het zeer goedkoop is enz) tot je heel het product heb voorgesteld en al "bent u geinteresseerd?" te vragen,...

walgelijk.

Laatst bewerkt:

Niet aan beginnen, klotewerk.

1x80 kilo bench (boven bodyweight bench :o )

Techniek was niet echt om over naar huis te schrijven maar denk dat ik over paar weken t wel netjes omhoog krijg :)

das 1x45kg ook..

---------- Post toegevoegd 14 August 2013 om 12:04 ----------

call center;p voor mij nooit weer haha.

wel geteld 4uur gewerkt daar voordat ik er schijtziek van werd.
Mensen die harstikke aso doen en als je iets terug zegt riskeer je boete enz..

h6D0A0C5F.jpg

ik moest mensen een of andere verzekeringsservice aansmeren, weet al niet meer wat juist.

Dan vrouwen aan de lijn proberen inspelen op familie en gevoelens, mannen op het geldaspect en waarvoor het dient, prijs niet expliciet vermelden(buiten dat het zeer goedkoop is enz) tot je heel het product heb voorgesteld en al "bent u geinteresseerd?" te vragen,...

walgelijk.

lawd mij niet gezien voor dat soort werk! ik heb hekel aan als ik zelf word gebeld voor dat soort dingen. Dan ga ik dat niet zelf doen.

Niet aan beginnen, klotewerk.

Slechte ervaringen dus?

das 1x45kg ook..

---------- Post toegevoegd 14 August 2013 om 12:04 ----------

call center;p voor mij nooit weer haha.

wel geteld 4uur gewerkt daar voordat ik er schijtziek van werd.
Mensen die harstikke aso doen en als je iets terug zegt riskeer je boete enz..

Ook al slechte ervaring :roflol:

walgelijk.

als je het ziet als een spelletje kan dat ook enorm leuk zijn lijkt me

Yeah 90% dat wok all you can eat doorgaat vandaag !!

Nieuwe avater :cool:

Te doen, als bijbaantje, als je <16 jaar bent. Toen ook na 3 dagen ermee gestopt trouwens. :D

Vreselijk werk. Mensen vanalles aansmeren en kreeg koppijn van mn eigen blije telefoonstem...

Terug
Naar boven