Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • hangt ervan af of je nuchter blijft mike :P
     
    vond oblivion opzich wel vet en is al wel in goeie kwaliteit te downloaden,
    the guard, one flew over the cuckoo's nest, the prestige, blood in blood out, dazed and confused, moon, collateral, battle royale, vond john carter opzich ook wel lachen :)
     
    ik pakte eergisteren in de ochtend een baby kikkertje op die ik eerst bijna dood fietste.. Toen besloot ie op eigen initiatief van anderhalve meter hoogte van mn hand te springen, en daar was ie nog niet op gebouwd... :(

    oww en beowulf is wel vet, die animatie film uit 2007 met een 6.3 op imdb. Verdient imo hoger!
    En law abiding citizen
     
    Sinds 1.5 week ongeveer weer getraind. Feels gooooood :)
     
    Regen, heerlijk buiten gelopen en me zeiknat laten regenen.
     
    Yeah... PR gezet met deadlift 140 3x :D!! (1ste keer 140) Alleen 1 dingetje, me handen trekken het gewicht gewoon niet. Iemand tips?
     
    Gister perziken uit opa's tuin meegenomen, smaken heerlijk!
     
    Yeah... PR gezet met deadlift 140 3x :D!! (1ste keer 140) Alleen 1 dingetje, me handen trekken het gewicht gewoon niet. Iemand tips?

    Goed gedaan.
    Straps voor tijdens je training en ondertussen db holds ( zo zwaar en lang mogelijk ) doen paar keer pw voor grip.
     
    Ik wil nog wel eens na mijn laatste rep met deadlift de stang vast blijven houden, maar gewoon dumbell holds of barbell holds willen ook wel helpen. Barbell holds doe ik door de barbell te rack pullen en dan maar vast te blijven houden.
     
    Yeah... PR gezet met deadlift 140 3x :D!! (1ste keer 140) Alleen 1 dingetje, me handen trekken het gewicht gewoon niet. Iemand tips?

    Goed gedaan.
    Straps voor tijdens je training en ondertussen db holds ( zo zwaar en lang mogelijk ) doen paar keer pw voor grip.


    In ieder geval dit dus niet doen.. Straps in de hoek gooien en blok magnesium aanschaffen en daarmee werken.
     
    Ik dacht dat magnesium vooral goed was tegen zweethanden? De tip om db holds te doen lijkt me prima.
     
    Back
    Naar boven