AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Feedback van m'n begeleider en nog 'n docent in m'n thesis verwerkt en uiteindelijk ingeleverd. Vol vreugde kan ik vermelden dat een portretfoto van Arnold Schwarzenegger het heeft gehaald tot de laatste versie.

Feedback van m'n begeleider en nog 'n docent in m'n thesis verwerkt en uiteindelijk ingeleverd. Vol vreugde kan ik vermelden dat een portretfoto van Arnold Schwarzenegger het heeft gehaald tot de laatste versie.

dit maakt ook mijn dag een beetje mooier haha

Alvast voor morgen: all you can eat sushi eten met mn vriend :D als afsluiter van de vakantie :)

wil jij dat een keer doen? ik regel een locatie en ga gewoon ff zitten wachten en dan doe jij je pik door een gat in de muur, en ga ik je super geil verwnnen. als je me hebt ondergespoten ga je gewoon weer weg

Wait....wut?

note voor veel vrouwen hier want sommigen hebben het nog niet door... als je iets met je vriend gaat doen is het niet vermeldenswaardig in dit topic... ;)

---------- Post toegevoegd 15 August 2013 om 17:51 ----------

joe biest joe

hnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnng

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

note voor veel vrouwen hier want sommigen hebben het nog niet door... als je iets gaat doen is het niet vermeldenswaardig in dit topic... ;)

Fixed.

wil jij dat een keer doen? ik regel een locatie en ga gewoon ff zitten wachten en dan doe jij je pik door een gat in de muur, en ga ik je super geil verwnnen. als je me hebt ondergespoten ga je gewoon weer weg

Wait....wut?

haha

Straks naar de burgerking. 4 whoppers halen potverdomme dat maakt me dag zo goed hey.

Weet iemand leuke film

Amelie of Leon the prof.

net na het deadliften op een kikker gaan staan in mijn homegym

dafuq is this shit

Terug
Naar boven