MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

ik heb er ook een keer ingepost en daarna abbo weggegooit. ik bedoel het gespam van kersenpit en sparpower heeft niet echt meer waarde op dit forum...
True, maar enig verschil is dat anuspower serieus probeert te zijn met elke post, iets waar hij jammerlijk genoeg in faalt.

True, maar enig verschil is dat anuspower serieus probeert te zijn met elke post, iets waar hij jammerlijk genoeg in faalt.

dat is toch een goede instelling, alleen jammer dat hij een beetje doordraait...

zijn instelling is anyway beter als die kersenpit....

dat is toch een goede instelling, alleen jammer dat hij een beetje doordraait...

Ja hij heeft wel een goede instelling, neemt alleen niks aan van niemand en is een beetje té bezig met bodybuilding. Daarbij die r*tard ''disses'' van hem en 1en gaan geven op mijn pics omdat hij me niet uit kan staan :roflol:
Kersenpit is gewoon een troll die niet traint daar moet je niet op letten :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij is gewoon een irritant pubertje met een veel te grote muil.Dat soort gastjes daar stamp ik er 3 van per weekend de zaak uit omdat ze het barpersoneel koeieneren of iets slopen of mekaar op de bek slaan.

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------

ja hij heeft wel een goede instelling, neemt alleen niks aan van niemand en is een beetje té bezig met bodybuilding. Daarbij die r*tard ''disses'' van hem en 1en gaan geven op mijn pics omdat hij me niet uit kan staan :roflol:

+1!!!111!!!1!!!!!!!1111

Hij is gewoon een irritant pubertje met een veel te grote muil.Dat soort gastjes daar stamp ik er 3 van per weekend de zaak uit omdat ze het barpersoneel koeieneren of iets slopen of mekaar op de bek slaan.
Jammer dat jij geen admin bent, zouden we meteen van dat lyrisch leip mannetje af zijn.

Ja hij heeft wel een goede instelling, neemt alleen niks aan van niemand en is een beetje té bezig met bodybuilding. Daarbij die r*tard ''disses'' van hem en 1en gaan geven op mijn pics omdat hij me niet uit kan staan :roflol:
Kersenpit is gewoon een troll die niet traint daar moet je niet op letten :)

motivatore1ee02db7ae57dd94487a07f74e6716aebd90409.png

net helemaal zelf gemaakt :D

:trollface:

Ik snap je probleem neit tymen.
Ik doe wel aan de sport alleen tijdelijk niet

Lache film op rtl7

Wtf doe jij op internet stuif :P

Terug
Naar boven