MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Sinds lange tijd weer friet op :D (lang is ong 2 weken). Heb alleen nu, een half uurtje later, alweer honger

Terassie in Amsterdam..

Nog DBB'ers @ Leidse?

Vanaf morgenochtend drie dagen vrij :cool:

Deze week nachtdienst gehad, dus ff mijn systeem naar ochtend zetten. Dat betekend iets vroeger naar bed vandaag. Wat betekend dat ik niet lang wakker ben vandaag, wat weer betekend dat ik mijn calorieën in een korte tijd moet nuttigen. Wat duuuus weer betekend, dat ik lekkerder kan gaan eten.

En ook nog is een pittige cardio sessie achter de rug.

Haha ik had vanacht exht keys vaags. Er was een aansteker en ik kreeg hem als enige aan. Snapte er selr niks vam.
Iets van 8-10 mensen hebbem geprobeerd er een vlam uit te krijgen maar lukte hum niet na 5+ keer klikken. En mij lukte het iedere keer weer om na 1 of 2 klik eem grote vlam uit te krijgem. Tovenaar

Ze hadden vast gewoon nog meer gedronken dan jij.

Haha ik had vanacht exht keys vaags. Er was een aansteker en ik kreeg hem als enige aan. Snapte er selr niks vam.
Iets van 8-10 mensen hebbem geprobeerd er een vlam uit te krijgen maar lukte hum niet na 5+ keer klikken. En mij lukte het iedere keer weer om na 1 of 2 klik eem grote vlam uit te krijgem. Tovenaar

Jaaaa dat typen gaat nog best. :roflol:

maar ik ga vanavond naar Pain and Gain, ben benieuwd.

haha

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gas derop Mikey :roflol:

Terug
Naar boven