MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Straks uit eten
Nu maar ff wat rijst met biefstuk erin rammen

eindelijk klaar met dat k*tproject (dat me 5 dagen heeft verhinderd te gaan trainen en te eten op schema:fuu: om maar niet te spreken van de beperkte hoeveelheid posts die ik heb kunnen plaatsen op dbb deze week, waardoor getxxl nu nog verder voor me staat in de karmaranking:fuu:) met gegarandeerd minstens 15/20:cool:
nog op 1 vd 3 overige herexamens slagen en ik heb mn Bsc binnen:)

Laatst bewerkt:
eindelijk klaar met dat k*tproject (dat me 5 dagen heeft verhinderd te gaan trainen en te eten op schema:fuu: om maar niet te spreken van de beperkte hoeveelheid posts die ik heb kunnen plaatsen op dbb deze week, waardoor getxxl nu nog verder voor me staat in de karmaranking:fuu:) met gegarandeerd minstens 15/20:cool:
nog op 1 vd 3 overige herexamens slagen en ik heb mn Bsc binnen:)
Feestje! Heb de mijne waarschijnlijk ook bijna binnen (ook al is m'n thesis 'heel minimaal' :roflol:). Hoef geeneens nog iets te doen, alleen 'n presentatie en wachten op de definitieve beoordeling van m'n thesis en nog 'n progopdracht. Samen hebben we dan onze BSc Computer Science :heart:

Kus 2616.

valt nog mee dan.

kus 2368

• Like
Waarderingen: mat
terug van een half jaar backpacken, bommetje vol zin het NL leven. knalluh naar de 80kg!

/\ LOL gggggggggggggggHalloggggggggggggggg :)
Lekker me schouders net om zeep geholpen :cool:

Terug
Naar boven