originele naam
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 815
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze pwo is zo lekker, zo'n heerlijk gevoel :O alleen jammer dat mn lul al 3 dagen niets meer doet.
Maar op pissen na gebruikte ik em toch amper dus das niet zo'n heel groot probleem.

Deze pwo is zo lekker, zo'n heerlijk gevoel :O alleen jammer dat mn lul al 3 dagen niets meer doet.
Maar op pissen na gebruikte ik em toch amper dus das niet zo'n heel groot probleem.

Straks uit eten
Nu maar ff wat rijst met biefstuk erin rammen

heb je wel gelijk in, enigste wat ik tot nu toe gegeten heb is een broodje nutella en een blik knakworstjes
om maar niet te spreken van de beperkte hoeveelheid posts die ik heb kunnen plaatsen op dbb deze week, waardoor getxxl nu nog verder voor me staat in de karmaranking
) met gegarandeerd minstens 15/20

Feestje! Heb de mijne waarschijnlijk ook bijna binnen (ook al is m'n thesis 'heel minimaal'eindelijk klaar met dat k*tproject (dat me 5 dagen heeft verhinderd te gaan trainen en te eten op schemaom maar niet te spreken van de beperkte hoeveelheid posts die ik heb kunnen plaatsen op dbb deze week, waardoor getxxl nu nog verder voor me staat in de karmaranking
) met gegarandeerd minstens 15/20
nog op 1 vd 3 overige herexamens slagen en ik heb mn Bsc binnen![]()
). Hoef geeneens nog iets te doen, alleen 'n presentatie en wachten op de definitieve beoordeling van m'n thesis en nog 'n progopdracht. Samen hebben we dan onze BSc Computer Science 
terug van een half jaar backpacken, bommetje vol zin het NL leven. knalluh naar de 80kg!

geen last meer van ijzer tekort.