mark1986
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
bepaal ik zelf wel ja
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bepaal ik zelf wel ja
Peanuthead95 zei:Dat je de lengte van je kleine k*t derde been niet wou vermelden bedoel je
Jawel hoor! Zie je karmabalkje

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nog meer drugs. Ik ben volgens mij echt verslaafd, muwhaha. En ik ga jullie daarmee lastig vallen. Lekker de sfeer bepalen en zeggen wat ik wil. Noem het een late puberteit of één die ik nooit ben ontgroeid.
Zoals al eerder gezegd: Dit is het moment waarop je jezelf moet weggooien.

Neen, gaat niet lukken. Ik heb mezelf niet onder controle.Zoals al eerder gezegd: Dit is het moment waarop je jezelf moet weggooien.
Neen, gaat niet lukken. Ik heb mezelf niet onder controle.
Neen, gaat niet lukken. Ik heb mezelf niet onder controle.
Hehe, daar moest je zeker lang over nadenken...Of niet?Vertel ons waar je woont, dan gooien wij je gewoon in de kliko. Mag je zelf kiezen; Groen, Blauw of Grijs.. Al denk ik dat je je het beste thuis zult voelen tussen het Chemische Afval![]()
Heb je die heroïne verslaafden nog nooit gezien dan?
Vertel ons waar je woont, dan gooien wij je gewoon in de kliko. Mag je zelf kiezen; Groen, Blauw of Grijs.. Al denk ik dat je je het beste thuis zult voelen tussen het Chemische Afval![]()

Vannach weer ****ing geyl gedroomd over coïtus met een chick die ik in bulgarijr heb leren kennen, elaas dat het slechts een droom wascry everytim
Nog meer drugs. Ik ben volgens mij echt verslaafd, muwhaha. En ik ga jullie daarmee lastig vallen. Lekker de sfeer bepalen en zeggen wat ik wil. Noem het een late puberteit of één die ik nooit ben ontgroeid.