Melonz
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 312
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog meer drugs. Ik ben volgens mij echt verslaafd, muwhaha. En ik ga jullie daarmee lastig vallen. Lekker de sfeer bepalen en zeggen wat ik wil. Noem het een late puberteit of één die ik nooit ben ontgroeid.

Wanneer, hoelaat?
Wat is dat nou weer voor stomme vraag? Waar?
Jullie gaan het goed kunnen vinden samen![]()
Nog meer drugs. Ik ben volgens mij echt verslaafd, muwhaha. En ik ga jullie daarmee lastig vallen. Lekker de sfeer bepalen en zeggen wat ik wil. Noem het een late puberteit of één die ik nooit ben ontgroeid.
Goed dat je dat even zegt, dan weet ik wie in het oog te houden vandaag![]()

200 gram biefstuk die achter in de koelkast lag aan de hond gegeven, stonk niet maar kon me niet herinneren wanneer ik hem uit de vriezer gehaald had.
Beest blij, mag ook wel met 5 euro aan vlees![]()
Goed dat je dat even zegt, dan weet ik wie in het oog te houden vandaag![]()
Ja want iedereen wilt wel 200 volledige gram aan bedorven biefstuk naar binnen werken.

Wss was het niet bedorven, aangezien de meeste dieren niets vreten wat niet meer goed is.
Al kan ik me voorstellen dat die hond niets anders dan bedorven troep uit die rommelige keuken krijgt![]()
Alsof t bedorven was toen het uit de koe kwam. Daarnaast was t vacuüm verpakt dus verwacht dat t gewoon goed was maar liever t zekere voor het onzekere nemen![]()