XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Nice, fijne auto's heb ik gehoord.

    Dan zou je eens in spanje moeten kijken, daar heb je vaak veilingen waar je voor een fatsoenlijke prijs dat soort auto's kunt krijgen en er ook nog aan kunt verdienen.

    Ah k*t.. t was een misverstand. Stonden bij die man aan de deur maar hij doet m nu nog niet per direct weg.

    Komt misschien een laguna binnen ook einde van de week. Met leder en xenon. Hopelijk gaat die wel door
     
    Super training gehad! :)
    Eindelijk mijn eigen gewicht gelift met SLDL! (oke.. voor de meesten stelt dat niets voor maar voor mij wel. :o)
     
    Super training gehad! :)
    Eindelijk mijn eigen gewicht gelift met SLDL! (oke.. voor de meesten stelt dat niets voor maar voor mij wel. :o)
    mooi als je er blij mee bent

    maar moet je wel zwaarder kunnen ;) of was het 3x12 oid
     
    13.50 per kilo ex btw, 14 dus ongeveer

    Per 200 gram verpakt

    Sligro pasje moet je KVK nummer voor hebben maar volgens mij hoefde mijn ma dat nergens in te voeren toen ze pasje bestelde
    Pas heb ik gelukkig dus komt goed :)
     
    mooi als je er blij mee bent

    maar moet je wel zwaarder kunnen ;) of was het 3x12 oid
    1 x 10 en 3 x 8.... maar ik ben ook maar 50 kg met nog erg wienig spieren... en ook net vanaf juli pas echt op kracht aan het trainen.
     
    1 x 10 en 3 x 8.... maar ik ben ook maar 50 kg met nog erg wienig spieren... en ook net vanaf juli pas echt op kracht aan het trainen.

    1x10 en 3x8 is goed hoor

    dacht dat je 1rm bedoelde, dat kan mijn zusje ook wel met BW :rolleyes:
     
    1x10 en 3x8 is goed hoor

    dacht dat je 1rm bedoelde, dat kan mijn zusje ook wel met BW :rolleyes:
    Ah.. oke... 1rm ben ik nog niet mee bezig. Ben echt nog aan het opbouwen. En ga voor massa opbouw.
     
    klopt wel iets niet dan :rolleyes:
    misschien ietwat verkeerd uitgedrukt. :o Ik merk nu ik veel meer eet mijn kracht enorm toeneemt. Ik kan makkelijker meer gewicht pakken. Ik verhoog dus nu steeds mijn gewichten. Dat noem ik kracht opbouwen.
    Maar met dit trainingsschema en mijn voedingsschema is het de bedoeling massa op te bouwen. Snap je hoe ik het bedoel?
     
    misschien ietwat verkeerd uitgedrukt. :o Ik merk nu ik veel meer eet mijn kracht enorm toeneemt. Ik kan makkelijker meer gewicht pakken. Ik verhoog dus nu steeds mijn gewichten. Dat noem ik kracht opbouwen.
    Maar met dit trainingsschema en mijn voedingsschema is het de bedoeling massa op te bouwen. Snap je hoe ik het bedoel?

    crystal clear
     
    Krijg 1400 euro terug van de belasting.

    Dat keren ze toch alleen rond mei uit of binnen een bepaalde tijd?
     
    als je moet betalen moet je dat zo spoedig mogelijk doen, maar als je iets terugkrijgt dan kun je daar heel wat langer op wachten.
     
    Krijg 1400 euro terug van de belasting.

    Dat keren ze toch alleen rond mei uit of binnen een bepaalde tijd?

    Ze kunnen altijd uitkeren, niet per se rond mei, meestal is dit trouwens rond juni/juli.
    Ik krijg nog 17 euro van ze maar heb nog niks :mad:
    :roflol:
     
    als je moet betalen moet je dat zo spoedig mogelijk doen, maar als je iets terugkrijgt dan kun je daar heel wat langer op wachten.

    Ja dat is waar:(

    Ze kunnen altijd uitkeren, niet per se rond mei, meestal is dit trouwens rond juni/juli.
    Ik krijg nog 17 euro van ze maar heb nog niks :mad:
    :roflol:

    zozo wel 17 euro:p

    Maar snap wel dat je elke euro terug wilt hebben van die hufters. Is toch weer een kilo whey.
     
    Ik vind echt niets aan Miley. Wil iets zijn dat ze niet is.
    Met lang bruin haar zag ze er nog ok uit maar die kapsels van tegenwoordig, belachelijk make up & fail wanna-be fashion icon...
     
    Back
    Naar boven