MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Nice, fijne auto's heb ik gehoord.

Dan zou je eens in spanje moeten kijken, daar heb je vaak veilingen waar je voor een fatsoenlijke prijs dat soort auto's kunt krijgen en er ook nog aan kunt verdienen.

Ah k*t.. t was een misverstand. Stonden bij die man aan de deur maar hij doet m nu nog niet per direct weg.

Komt misschien een laguna binnen ook einde van de week. Met leder en xenon. Hopelijk gaat die wel door

heerlijke training gehad :) alles ging omhoog

Super training gehad! :)
Eindelijk mijn eigen gewicht gelift met SLDL! (oke.. voor de meesten stelt dat niets voor maar voor mij wel. :o)

misschien ietwat verkeerd uitgedrukt. :o Ik merk nu ik veel meer eet mijn kracht enorm toeneemt. Ik kan makkelijker meer gewicht pakken. Ik verhoog dus nu steeds mijn gewichten. Dat noem ik kracht opbouwen.
Maar met dit trainingsschema en mijn voedingsschema is het de bedoeling massa op te bouwen. Snap je hoe ik het bedoel?

misschien ietwat verkeerd uitgedrukt. :o Ik merk nu ik veel meer eet mijn kracht enorm toeneemt. Ik kan makkelijker meer gewicht pakken. Ik verhoog dus nu steeds mijn gewichten. Dat noem ik kracht opbouwen.
Maar met dit trainingsschema en mijn voedingsschema is het de bedoeling massa op te bouwen. Snap je hoe ik het bedoel?

crystal clear

Krijg 1400 euro terug van de belasting.

Dat keren ze toch alleen rond mei uit of binnen een bepaalde tijd?

als je moet betalen moet je dat zo spoedig mogelijk doen, maar als je iets terugkrijgt dan kun je daar heel wat langer op wachten.

als je moet betalen moet je dat zo spoedig mogelijk doen, maar als je iets terugkrijgt dan kun je daar heel wat langer op wachten.

Ja dat is waar:(

Ze kunnen altijd uitkeren, niet per se rond mei, meestal is dit trouwens rond juni/juli.
Ik krijg nog 17 euro van ze maar heb nog niks :mad:
:roflol:

zozo wel 17 euro:p

Maar snap wel dat je elke euro terug wilt hebben van die hufters. Is toch weer een kilo whey.

Terug
Naar boven