MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

arturiano

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
26 jun 2013
Lengte
1m77
Massa
71kg
Vetpercentage
13%
Zus morgen jarog.dus.morgen lekker gaan wokken

SkyBlazer

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
31 mei 2011
Lengte
1m88
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
DBB groeps app loopt lekker. Alleen Sayer is een fag :(

son iam disassespoint

crypt0read

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
8 aug 2012
Lengte
1m99
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Een dag rond slenteren met een kameraad die veel verstand heeft van kunst, wijsbegeerte & de geest. Lekker in de kerk rondgehangen en theorieen uitgewisseld met gelovigen en denkers. Hingen interessante schilderijen in de martinikerk. Was 1 en al psychedelisch paleis. Dat is een kerk waar ik binnenkort 2cb tot mij ga nemen, terwijl ik naar dat prachtige orgelklanken luister, en beschilderingen tot leven zie komen. Verder een interessant gesprek gevoerd met een prostituee die verder ook zieke dieren hielp. Ze liet mij een kat zien die geen ogen meer had, maar toch gelukkig was. Dat kon je duidelijk vernemen aan de lichaamstaal van dat beest. Leuke mensen:)

Hard Gains

Huge Freak
Lid geworden
22 aug 2012
Lengte
1m76
Massa
70kg
Vetpercentage
10%
Een dag rond slenteren met een kameraad die veel verstand heeft van kunst, wijsbegeerte & de geest. Lekker in de kerk rondgehangen en theorieen uitgewisseld met gelovigen en denkers. Hingen interessante schilderijen in de martinikerk. Was 1 en al psychedelisch paleis. Dat is een kerk waar ik binnenkort 2cb tot mij ga nemen, terwijl ik naar dat prachtige orgelklanken luister, en beschilderingen tot leven zie komen.

trippen in de kerk, because **** you god

Tsn

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
27 feb 2010
Lengte
1m82
Massa
90kg
kiek toch is hoe cultureel ingesteld die dopehead is....:trollface:

SkyBlazer

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
31 mei 2011
Lengte
1m88
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Een dag rond slenteren met een kameraad die veel verstand heeft van kunst, wijsbegeerte & de geest. Lekker in de kerk rondgehangen en theorieen uitgewisseld met gelovigen en denkers. Hingen interessante schilderijen in de martinikerk. Was 1 en al psychedelisch paleis. Dat is een kerk waar ik binnenkort 2cb tot mij ga nemen, terwijl ik naar dat prachtige orgelklanken luister, en beschilderingen tot leven zie komen.

:roflol:

gewoonlekkel

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
30 jan 2012
Lengte
1m82
Massa
117kg
Dat ik daar nooit op ben gekomen, **** it, dat is wel spacen gek! :D

crypt0read

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
8 aug 2012
Lengte
1m99
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Dat ik daar nooit op ben gekomen, **** it, dat is wel spacen gek! :D
Het is niet alleen spacen, het klopt gewoon. De beschilderijen in de Martinikerk, dat zijn hallucinaties die ik heb als ik LSD zegels weg slik en naar mijn witte muur kijk. Nuchter is het daar al trippen. Ik hou het in de gaten; zodra er daar een orgelconcert wordt gegeven, ga ik daar een beetje achterin zitten en slik ik 20mg 2cb weg. Een half uur later komt alles letterlijk helemaal tot leven, terwijl ik mij knettergeil voel. De hoerenbuurt zit ook nog eens in de buurt, dat is al helemaal geweldig:D

marina1975

Never give up!
Moderator
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2013
Lengte
1m68
Lekkere training en complimentje gehad. :D
Nu weekend. :)

crypt0read

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
8 aug 2012
Lengte
1m99
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
trippen in de kerk, because **** you god
Het is geen blasfemie, het is de religieuze beleving versterken. Vandaag sprak ik een gelovige, en we kwamen uiteindelijk uit op mescaline. Ze was het ermee eens dat dit middelen zijn, waarmee je in contact kan komen met God. Waar ik overigens zelf ervaring mee heb, en dat zijn werkelijk hele diepgaande ervaringen. Je ziel wordt aangeraakt door de vingers van God, en dat is niet niks.

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
8 okt 2010
Lengte
1m95
Massa
102kg
Vetpercentage