XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Het is geen blasfemie, het is de religieuze beleving versterken. Vandaag sprak ik een gelovige, en we kwamen uiteindelijk uit op mescaline. Ze was het ermee eens dat dit middelen zijn, waarmee je in contact kan komen met God. Waar ik overigens zelf ervaring mee heb, en dat zijn werkelijk hele diepgaande ervaringen. Je ziel wordt aangeraakt door de vingers van God, en dat is niet niks.

    als jij een persoonlijke god ervaart trippend op mescaline, dan doe je het volgens mij verkeerd:roflol:
     
    Het is geen blasfemie, het is de religieuze beleving versterken. Vandaag sprak ik een gelovige, en we kwamen uiteindelijk uit op mescaline. Ze was het ermee eens dat dit middelen zijn, waarmee je in contact kan komen met God.
    Tis dat het voor mij te gevaarlijk is die psychedelica want ik heb nog wel een appeltje te schillen met die gozer...
     
    • Like
    Waarderingen: Tsn
    Tis dat het voor mij te gevaarlijk is die psychedelica want ik heb nog wel een appeltje te schillen met die gozer...

    hoe ziet jouw drugsverleden er eigenlijk uit trench?
     
    Als werkeloze heb ik zowat al het postgeschiedenis van vele boeiende DBB leden nagekeken. En volgens mij is Trenchmouth gewoon een reïncarnatie van Marky :roflol:
     
    Vacantioneeeee :D
     
    Danku danku Meneertje Ray :cool:
     
    Als werkeloze heb ik zowat al het postgeschiedenis van vele boeiende DBB leden nagekeken. En volgens mij is Trenchmouth gewoon een reïncarnatie van Marky :roflol:

    haha volgens mij weet jij meer over sommige mensen dan zij denken :P
     
    Kom net terug van paar fantastische dagen Londen, dat maakt m'n weekend wel goed.
     
    Zo goed als geen kater en er is nog steeds pizza over de vrienden van mijn zus!



    Als hun middagmaal was, zijn ze wel gescheten :o het is goed als op
     
    Zo goed als geen kater en er is nog steeds pizza over de vrienden van mijn zus!



    Als hun middagmaal was, zijn ze wel gescheten :o het is goed als op

    had die samenvatting een beetje geholpen main?
     
    Back
    Naar boven