XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Moslims in Nederland kunnen bijna nooit zwemmen :p

Dat komt door god zodat ze de volgende ark van Noach niet overleven

God is een racist :mad:

mijn buurman is imam, hij zit zomers ook bij de strandwacht met zn epic baard.
kan ie zelfs op drijven (real story).
 
je gaat paintballen op iets extremer niveau dus

Yep, sinds kort gelegaliseerd in Nederland. Heb het een keer gedaan en was meteen hooked. Nu kan ik call of duty in het echt doen en pak ik er automatisch cardio bij.
 
De fitness instructor vond het heel erg goed dat ik vandaag toch nog kwam ,, omdat het hier gewoon stormde 2 KM gefietst in de storm + krachtige neerslag binnen 1 minuut kletsnat om ff de biceps/rug te trainen :D
 
Yep, sinds kort gelegaliseerd in Nederland. Heb het een keer gedaan en was meteen hooked. Nu kan ik call of duty in het echt doen en pak ik er automatisch cardio bij.

haha nice man
 
De fitness instructor vond het heel erg goed dat ik vandaag toch nog kwam ,, omdat het hier gewoon stormde 2 KM gefietst in de storm + krachtige neerslag binnen 1 minuut kletsnat om ff de biceps/rug te trainen :D

je credibility zal nu wel skyhigh zijn

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ja haha :p

toch nog blij dat ik ben geweest :D
 
De fitness instructor vond het heel erg goed dat ik vandaag toch nog kwam ,, omdat het hier gewoon stormde 2 KM gefietst in de storm + krachtige neerslag binnen 1 minuut kletsnat om ff de biceps/rug te trainen :D

Als je niet was gegaan was je gewoon een mietje.
 
Vandaag in de kleedkamer, maat van me maakt z'n shake. Komt er een oude (semi-naakte) gast van rond de 60-70 naar ons toe en zegt tegen die maat van me: Je mag hier geen verboden middelen nuttigen, dit zal ik moeten melden bij de receptie.

Toen liep ie weg. :roflol:
 
Vandaag in de kleedkamer, maat van me maakt z'n shake. Komt er een oude (semi-naakte) gast van rond de 60-70 naar ons toe en zegt tegen die maat van me: Je mag hier geen verboden middelen nuttigen, dit zal ik moeten melden bij de receptie.

Toen liep ie weg. :roflol:

:roflol: :roflol: :roflol:
 
Vandaag in de kleedkamer, maat van me maakt z'n shake. Komt er een oude (semi-naakte) gast van rond de 60-70 naar ons toe en zegt tegen die maat van me: Je mag hier geen verboden middelen nuttigen, dit zal ik moeten melden bij de receptie.

Toen liep ie weg. :roflol:

:roflol:
 
Als je whatsapp verwijderd, word je dan automatisch uit alle groepen verwijderd?
 
Vandaag in de kleedkamer, maat van me maakt z'n shake. Komt er een oude (semi-naakte) gast van rond de 60-70 naar ons toe en zegt tegen die maat van me: Je mag hier geen verboden middelen nuttigen, dit zal ik moeten melden bij de receptie.

Toen liep ie weg. :roflol:

:roflol: damn ik zou me kapot lachen
 
Vandaag in de kleedkamer, maat van me maakt z'n shake. Komt er een oude (semi-naakte) gast van rond de 60-70 naar ons toe en zegt tegen die maat van me: Je mag hier geen verboden middelen nuttigen, dit zal ik moeten melden bij de receptie.

Toen liep ie weg. :roflol:


U trippin'
 
Als je whatsapp verwijderd, word je dan automatisch uit alle groepen verwijderd?

Heb een lange tijd terug me whatsapp eens verwijderd, toen ik hem weer installeerde had ik zelfs al me gesprekken ook weer terug. :)
 
Back
Naar boven