- Waardering
- 111
- Lengte
- 1m87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht even dat ik een post van mezelf zag, dacht wtf heb ik toch niet geschreven
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Dit soort discussies kun je toch niet winnen. Paar sociaal gestoorde computernerds die 24/7 online hun onzin zitten te spuien hier, en door jarenlang meelezen toevallig wat moeilijke woorden kennen en hier en daar wel eens wat hebben opgevangen ergens over en toevallig, heel soms, tussen het rukken en gamen door, nog wel eens een uitzondering maken door een sportschool te bezoeken en daar bevend en trillend van de faalangst en sociale druk een halfuurtje op een crosstrainertje gaan zitten en als het meezitten nog een dumbbelltje oppakken om daarna weer snel terug te kruipen in hun sociale isolement, tegenover jongens die de hele dag met hun sport bezig zijn en hier af en toe tussendoor eens wat meekijken.
Ik persoonlijk interpreteer jullie posts dan ook meer als "kijk ons, autistische forumecto's met onze zelfbenoemde hoge IQ's eens een partij tof doen tegen iemand die dag in dag uit, jaar in jaar uit keihard traint, wat bereikt heeft in zijn sport en heel goed weet waar 'ie mee bezig is. En dat terwijl we hem - of wie dan ook die wat uitstraling en inhoud heeft - in het echte leven niet eens aan zouden durven spreken, hihihi."
Ja maar om je eigen dan zo te laten kennnen en je te verlagen tot het niveau van mijn poep, sja. Dat maakt me ook wel aan het lachen (:Xyzyx baalt gewoon dat hij slechtste genetics ooit heeft en dit is zijn manier om dat te uiten. Iedereen die sterker is of er beter uitziet moet wel kuren, rechtvaardigd meteen eigen gebruik.
Als jouw poep hetzelfde niveau van eddine of tymen heeft kon je wel eens een goudmijn uitschijten.Ja maar om je eigen dan zo te laten kennnen en je te verlagen tot het niveau van mijn poep, sja. Dat maakt me ook wel aan het lachen (:
Zou dan pech zijn als iemand een golddigger was..Als jouw poep hetzelfde niveau van eddine of tymen heeft kon je wel eens een goudmijn uitschijten.
En morgen me eerste schooldag en moet vet veel inhalen.. FML
maar tnx hoor.Toffe reacties van jongetjes waar ik het niet eens tegen had geven precies weer wat ik bedoelde. Ik ga ff verder met mijn leven, succes met de "discussie" nog jongens.
Dit soort discussies kun je toch niet winnen. Paar sociaal gestoorde computernerds die 24/7 online hun onzin zitten te spuien hier, en door jarenlang meelezen toevallig wat moeilijke woorden kennen en hier en daar wel eens wat hebben opgevangen ergens over en toevallig, heel soms, tussen het rukken en gamen door, nog wel eens een uitzondering maken door een sportschool te bezoeken en daar bevend en trillend van de faalangst en sociale druk een halfuurtje op een crosstrainertje gaan zitten en als het meezitten nog een dumbbelltje oppakken om daarna weer snel terug te kruipen in hun sociale isolement, tegenover jongens die de hele dag met hun sport bezig zijn en hier af en toe tussendoor eens wat meekijken.
Ik persoonlijk interpreteer jullie posts dan ook meer als "kijk ons, autistische forumecto's met onze zelfbenoemde hoge IQ's eens een partij tof doen tegen iemand die dag in dag uit, jaar in jaar uit keihard traint, wat bereikt heeft in zijn sport en heel goed weet waar 'ie mee bezig is. En dat terwijl we hem - of wie dan ook die wat uitstraling en inhoud heeft - in het echte leven niet eens aan zouden durven spreken, hihihi."
).Werknemer die stelselmatig de boel zat te belazeren en de kantjes er vanaf liep heeft zelf ontslag genomen.
Mijn strategie om haar te killen met kindness heeft zo goed gewerkt ^_^
' ik weet dat ik een maand opzegtermijn heb, maar mag ik eerder weg? '
Uiteraard heb ik ipv : OH GOD YES PLZ GO, gezegd dat ik er over na zou denken en ik niet van plan was haar contract zomaar open te breken. Dat daar iets tegenover moet staan.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]