AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

"hoi ik ben hoogbegaafd en ik meng me de hele dag in nonsens discussies op een bodybuilding forum met mensen die gemiddeld mbo-niveau hebben. oja en ik doe havo op volwassenonderwijs, want ik doe niks maar ben toch zo verschrikkelijk slim"

Als je echt zo intelligent was als dat je je voordoet, had je vwo ook makkelijk gehaald zonder iets te doen.

Als je echt zo intelligent was als dat je je voordoet, had je vwo ook makkelijk gehaald zonder iets te doen.

Ik heb 3 vakken gehaald zonder er iets voor te doen, inclusief 2 maanden vast zitten en t hele gezeur er omheen. Als ik dit jaar de andere 5 haal heb ik mijn vwo dus makkelijk gehaald zonder er iets voor te doen. Binnen de normale termijn van 2 jaren na het afronden van de havo.

:)

Ik heb 3 vakken gehaald zonder er iets voor te doen, inclusief 2 maanden vast zitten en t hele gezeur er omheen. Als ik dit jaar de andere 5 haal heb ik mijn vwo dus makkelijk gehaald zonder er iets voor te doen. Binnen de normale termijn van 2 jaren na het afronden van de havo.

:)

Zo he, dat is knap. Al zou je 11 maanden vast zitten vind ik het niet eens bijzonder, maar goed als jij er maar trots op bent.

2 maanden , waar was dat ook al weer voor ?

Zo he, dat is knap. Al zou je 11 maanden vast zitten vind ik het niet eens bijzonder, maar goed als jij er maar trots op bent.

Ach ik ben tenminste eerlijk en loop niet te roepen dat ik 100% talent heb volgens Jesse standaards :roflol:

---------- Post toegevoegd 16 September 2013 om 10:59 ----------

2 maanden , waar was dat ook al weer voor ?

Tijd dat de politie nodig had om te concluderen dat ik het mailtje wel gestuurd had maar dat er op geen enkele mogelijkheid enige sporen van dat mailtje te vinden zijn.

Officier van de hoge raad noemde het al een bedroevend niveau van werken

Tijd dat de politie nodig had om te concluderen dat ik het mailtje wel gestuurd had maar dat er op geen enkele mogelijkheid enige sporen van dat mailtje te vinden zijn.

Officier van de hoge raad noemde het al een bedroevend niveau van werken
oo klinkt als mijn weekendje weg bij de politie,
hadden ze ook 3 dagen nodig om uit te zoeken wat er gebeurd was en dit is wel 3x gebeurd :treuren:

Ik haat politie :mad:

hadden ze ook 3 dagen nodig om uit te zoeken wat er gebeurd was en dit is wel 3x gebeurd :treuren:

Bij mij moesten ze al mijn vrienden ondervragen over of ik dat mailtje gestuurd had omdat ze nergens ook maar iets van dat mailtje konden vinden.

Slimme mensen hadden toen wel gevraagd of ze het originele mailtje mochten zien in plaats van een vaag kopietje maar helaas zijn die er niet bij de politie.

---------- Post toegevoegd 16 September 2013 om 11:23 ----------

Als je niet weet waar je het over hebt kan je beter je mond houden. Maar dat leer je nog niet op het VWO, dus kan je weinig kwalijk nemen.

Ik weet best veel over aas hoor? :shrug:

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waarom geen galaxy s4 active? Hoef je in ieder geval niet bang te zijn voor waterschade (naja minder bang, ik hoorde dat Samsung geen garantie geeft op evt waterschade)

3 dagen? Is klote natuurlijk, maar als je je bedenkt dat je in theorie wel 3 jaar kan vast zitten omdat ze uit moeten zoeken hoe en wat als jij een verdachte bent (bij een strafzaak in ieder geval), valt 3 dagen dan wel mee gelukkig :p
Blijft klote.

Waarom geen galaxy s4 active? Hoef je in ieder geval niet bang te zijn voor waterschade (naja minder bang, ik hoorde dat Samsung geen garantie geeft op evt waterschade)

Een waterdichte telefoon is zinloos, laat m 1 keer vallen en hij is dat niet meer.

Daarnaast is waterschade zwaar overdreven. Vaak is het een andere oorzaak en schuiven ze het af op waterschade.

---------- Post toegevoegd 16 September 2013 om 11:41 ----------

3 dagen? Is klote natuurlijk, maar als je je bedenkt dat je in theorie wel 3 jaar kan vast zitten omdat ze uit moeten zoeken hoe en wat als jij een verdachte bent (bij een strafzaak in ieder geval), valt 3 dagen dan wel mee gelukkig :p
Blijft klote.

Of onterecht veroordeeld worden omdat als er geen bewijs is de politie op zoek gaat naar suggestief bewijs en daarmee een dossier in elkaar flanst.

Ik weet van je dat je insinueert dat door doping controles komen gelijk staat aan natty zijn.

Daarom zei ik dat je beter niks kan zeggen als je niet weet waar je het over hebt.
Natuurlijk weet ik dat je makkelijk door een controle heen kan komen als gebruiker, maar dat gaat niet voor mij op.
Kan er lang of kort over discussiëren, maar simpelweg zou ik er wel wat imposanter uitzien als ik zou gebruiken.
Kleine tip: lees m'n log hier na en dan zie je dat ik het hele jaar door op hetzelfde niveau train en wedstrijden doe met een stapsgewijze progressie. Met ondersteuning kan dat maar een ding betekenen en dat is year round on volgens mij? Als ik daar geld voor zou hebben zou ik geen powerlifter zijn.

• Like
Waarderingen: Tsn
Een waterdichte telefoon is zinloos, laat m 1 keer vallen en hij is dat niet meer.

Daarnaast is waterschade zwaar overdreven. Vaak is het een andere oorzaak en schuiven ze het af op waterschade.

---------- Post toegevoegd 16 September 2013 om 11:41 ----------

Of onterecht veroordeeld worden omdat als er geen bewijs is de politie op zoek gaat naar suggestief bewijs en daarmee een dossier in elkaar flanst.

Ja dat is best kansloos inderdaad, dat ze maar gewoon iets zoeken om je te kunnen pakken..

Daarom zei ik dat je beter niks kan zeggen als je niet weet waar je het over hebt.
Natuurlijk weet ik dat je makkelijk door een controle heen kan komen als gebruiker, maar dat gaat niet voor mij op.
Kan er lang of kort over discussiëren, maar simpelweg zou ik er wel wat imposanter uitzien als ik zou gebruiken.
Kleine tip: lees m'n log hier na en dan zie je dat ik het hele jaar door op hetzelfde niveau train en wedstrijden doe met een stapsgewijze progressie. Met ondersteuning kan dat maar een ding betekenen en dat is year round on volgens mij? Als ik daar geld voor zou hebben zou ik geen powerlifter zijn.

Als je in acht neemt dat een redelijk bekende youtuber en powerlifter zegt dat bijna iedereen nog prima kan gainen op 500mg test zolang voeding en eten gewoon op orde is, dan ben je met een paar tientjes per maan al klaar.

Overigens val ik je niet persoonlijk aan hoor, ik ben gewoon sceptisch t.o.v de gehele topsport wereld. Als je niets gebruikt dan kun je t gewoon als een compliment zien dat mensen denken dat je wel gebruikt.

Als je in acht neemt dat een redelijk bekende youtuber en powerlifter zegt dat bijna iedereen nog prima kan gainen op 500mg test zolang voeding en eten gewoon op orde is, dan ben je met een paar tientjes per maan al klaar.

Je probeert je altijd zo slim voor te doen, maar als je niks weet van de sport en dus geen waardeoordeel kan vellen over bepaalde prestaties kan je echt beter eerst een beetje verdiepen in de sport.

Je kan nog 100 van die hopeloze argumenten aanvoeren, maar je hebt gewoon geen gelijk.
Kan me verder geen moer schelen wat anderen doen, maar ik train voor m'n plezier en persoonlijke vooruitgang door het vergaren van kennis en dat toe te passen.

Terug
Naar boven