peppie01
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 790
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 82kg
Vanavond kamertje opruimen en morgen en overmorgen besteden aan het schilderen van de muren
Eindelijk nieuw kleurtje![]()
Pics
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanavond kamertje opruimen en morgen en overmorgen besteden aan het schilderen van de muren
Eindelijk nieuw kleurtje![]()
beetje van die lekkere saus erover heen en je dag ken niet meer stuk

Ruilen tegen dat groen spul?Ruilen tegen dat groen spul?
OT: ben blijkbaar ook alleen thuis tem vrijdagavond!

meen je dit srs? met kinderslot op kan je zelfs niet naar programma's zoals dexter/californication/... kijkenIk ken het kinderslot niet, moet toestemming vragen aan mijn ouders
wait wut

meen je dit srs? met kinderslot op kan je zelfs niet naar programma's zoals dexter/californication/... kijken![]()
f*cking ouders! Maak tijd vrij en ga een tv kopen!
) Laatste tijd imo enkel slechte dingen op tv en ik word zot van die reclamemeen je dit srs? met kinderslot op kan je zelfs niet naar programma's zoals dexter/californication/... kijken![]()

Ik ken het kinderslot niet, moet toestemming vragen aan mijn ouders
KPN? probeer 1234
wait wut
Standaard is de code 9876Ik ken het kinderslot niet, moet toestemming vragen aan mijn ouders
wait wut

moest die code ook constant ingeven totdat ik het beu werd en dat kinderslot gewoon af heb gezet. sloeg al totaal nergens op dat mn pa dat erop had gezet gezien iedereen hier thuis 18+ is![]()