AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

79.9 (depleted)

Pondje lichter dan anderhalve week terug, ondanks 125 km hardlopen :)

• Like
Waarderingen: Tsn
Ja, die mag je geven op 12 oktober :)

OT: jesse2010 is gebannen

Hoe dat?

Edit: Ohnee mag je niet bespreken he? Wat een rare regel is dat.

Ik denk dat er te veel mensen achter zijn account zaten. Anders heb ik geen idee waarvoor ie gebanned is, was zo een goeie jongen, wou iedreen helpen, heeft zelfs apart topic daarvoor geopend.

:roflol: hoe staat t daarmee angelus?

kan jij ons er meer over vertellen sayer?

Het is een weekban :) Spoedig zal hij ons weer verblijden met zijn kennis en awesome topic

kan niet wachten

Bestaat er ook een engelse deventer dan??? Sowieso is deventer een pauperstad...Ik voel me daar altijd wel thuis:D Allemaal gekke mensen en vuchtelingen. Lekker multicultireel. En wat is er mis met oehoe roepen? Moeten mensen maar oordoppen in doen jah!

---------- Post added 19 September 2013 at 11:55 ----------

79.9 (depleted)

Pondje lichter dan anderhalve week terug, ondanks 125 km hardlopen :)
Volg je een ketodieet? Of gewoon low-carb. Met recepten uit het south beach diet book?

Volg je een ketodieet? Of gewoon low-carb. Met recepten uit het south beach diet book?

Keto is geen streven, maar zou een bijverschijnsel van mijn low-carb dagen kunnen zijn. Naast zuivel (shake, yoghurt, kwark) eet ik vooral salades, soep, stoofpotjes en wokgerechten (zonder KH-bronnen). Veel van die recepten zijn vast wel SB-proof, maar ook dat is geen streven. Een beetje blauwschimmelkaas in de soep verhoogt de calorieën, maar voegt ook zoveel smaak toe dat het me me wel waard is.. het moet vooral leuk blijven (naast effectief uiteraard).

en dan een high-carb dag na 2 low-carb dagen (brood, havermout, pasta, rijst, ijs, pizza, en bier (de laatste 3 duidelijk meer cheat-dingetjes ...)

Weekje London, starts tomorrow :)

Voor het eerst sinds tijden weer uitgeweest en meteen een harem aan chicks achter me aan :D moet wel geen gewoonte worden, slecht voor de gains

luister is naar angelus, is goed voor de gains als je er daarna niet mee gaat spelen!

Bestaat er ook een engelse deventer dan??? Sowieso is deventer een pauperstad...Ik voel me daar altijd wel thuis:D Allemaal gekke mensen en vuchtelingen. Lekker multicultireel. En wat is er mis met oehoe roepen? Moeten mensen maar oordoppen in doen jah!

---------- Post added 19 September 2013 at 11:55 ----------

http://www.weeronline.nl/Noord-Amerika/Verenigde-Staten/Deventer/3932985

hmm eindelijk echte eca xD Vorige was alleen caffeine lol. Deze caps zijn groter en poeder is wit ipv bruin

Keto is geen streven, maar zou een bijverschijnsel van mijn low-carb dagen kunnen zijn. Naast zuivel (shake, yoghurt, kwark) eet ik vooral salades, soep, stoofpotjes en wokgerechten (zonder KH-bronnen). Veel van die recepten zijn vast wel SB-proof, maar ook dat is geen streven. Een beetje blauwschimmelkaas in de soep verhoogt de calorieën, maar voegt ook zoveel smaak toe dat het me me wel waard is.. het moet vooral leuk blijven (naast effectief uiteraard).

en dan een high-carb dag na 2 low-carb dagen (brood, havermout, pasta, rijst, ijs, pizza, en bier (de laatste 3 duidelijk meer cheat-dingetjes ...)
Je hebt er een beetje je eigen draai aangegeven. Heb hetzelfde gedaan, en werkt uitstekend. Hoe lang doe jij erover om bijv. van 17% naar 10% te gaan?

Je hebt er een beetje je eigen draai aangegeven.

I did it my way.... (and probably the wrong way)

Heb hetzelfde gedaan, en werkt uitstekend. Hoe lang doe jij erover om bijv. van 17% naar 10% te gaan?

Oei, ik kijk nooit zo naar vetpercentages, dus ik kan het je niet echt vertellen. Ik ben eens van 100 terug gegaan naar 80 kilo in ongeveer een jaar, maar daar zaten dan ook nog een paar mini-bulkjes tussendoor. Beetje jojo-en dus. 80 kilo is zo'n beetje mijn ondergrens. Veel lichter wil ik niet worden (mentaal dingetje)

Ondanks zere nek en verkoudheid, toch lekker uitgerust wakker. De trimsalon (kapper :D) van mn hond is dichtbij de gym :o dat komt nou eens mooi uit :)

Dus? Terwijl je hond daar is gaan sporten of als ie klaar is gaan sporten met hond in de auto?

Zijn wel redelijk vergelijkbaar, maar zou dan voor die real mass gaan. Die jay cutler is namelijk behoorlijk prijzig.
http://www.bodyenfitshop.nl/weightgain/weight-gainers/nutrabolics/mass-fusion/
Die is ook wel prima, alleen iets hoger in suiker. Maar wel weer stuk goedkoper

Het is een weekban :) Spoedig zal hij ons weer verblijden met zijn kennis en awesome topic

Ok ty

Dus? Terwijl je hond daar is gaan sporten of als ie klaar is gaan sporten met hond in de auto?

Zijn wel redelijk vergelijkbaar, maar zou dan voor die real mass gaan. Die jay cutler is namelijk behoorlijk prijzig.
http://www.bodyenfitshop.nl/weightgain/weight-gainers/nutrabolics/mass-fusion/
Die is ook wel prima, alleen iets hoger in suiker. Maar wel weer stuk goedkoper

Ok ty

Jay Cutler is prijzig!! Ik zou dan voor huismerk van B&F of XXL gaan, allebei goed.
Of deze: http://www.bodyenfitshop.nl/weightgain/weight-gainers/pharma-freak/mass-freak/

Ze hebben geen naturel smaak meer van Mass Perfection. Lean gain teveel suiker net als mass fusion.

Denk dat ik die probiotics haal. Up Your Mass van MHP ook wel goed alleen soja eiwitten xd

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 15:18 ----------

Massgainers zijn overrated en vaak veel koolhydraten en weinig eiwitten.

Gewoon 80 gram ultra fine oats, 40 gram whey, 400 ml melk en 15 ml lijnzaad/olijf/mct olie

750 kcal wat je in 1x achterover giet.

Mijn ontbijt is 120gram oats en 45 gram eiwitzen. Die weightgainer is voor onderweg/school ipv bakje rijst aans gezien oats dikke drab wordt.

Jeff Seid raadt ook weightgainer aan
In all honestly food always beats supplements, but still supplements are a must for your diet. When your diet says to eat 5,000-plus calories in one day, you're going to need your mass gainers. Period.

My favorite supplement is hands down mass gainers. When you go to the store just make sure you don't buy the mass gainers that are loaded with sugars, look at the nutrient label. Make sure it's packed with complex carbs and loaded with protein that way you'll get your results of jacked up muscles and gain little fat.

Denk dat een weightgainer zeker voor jou zeer nuttig is

Ze hebben geen naturel smaak meer van Mass Perfection. Lean gain teveel suiker net als mass fusion.

Denk dat ik die probiotics haal. Up Your Mass van MHP ook wel goed alleen soja eiwitten xd

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 15:18 ----------

Mijn ontbijt is 120gram oats en 45 gram eiwitzen. Die weightgainer is voor onderweg/school ipv bakje rijst aans gezien oats dikke drab wordt.

Jeff Seid raadt ook weightgainer aan

Denk dat een weightgainer zeker voor jou zeer nuttig is

Wat xyxyzy omschrijft kan je in principe ook als een weightgainer beschouwen, alleen dan gezonder dan de meeste gainers.

Wat xyxyzy omschrijft kan je in principe ook als een weightgainer beschouwen, alleen dan gezonder dan de meeste gainers.

En goedkoper.

Weight gainer is gewoon whey, oats, mais meel en soms zelfs suiker en daar betaal je vervolgens 25% meer voor.

Als je geen havermout wilt omdat t dik wordt kun je ook maxi waize nemen.

En goedkoper.

Weight gainer is gewoon whey, oats, mais meel en soms zelfs suiker en daar betaal je vervolgens 25% meer voor.

Als je geen havermout wilt omdat t dik wordt kun je ook maxi waize nemen.

vertrouw wms niet, hmm die probiotic is op basis van rijst carbs

Terug
Naar boven