Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Hoppa vakantie! Morgenvroeg naar Alanya toe tot volgende week zondag.

Dus? Terwijl je hond daar is gaan sporten of als ie klaar is gaan sporten met hond in de auto?

Zijn wel redelijk vergelijkbaar, maar zou dan voor die real mass gaan. Die jay cutler is namelijk behoorlijk prijzig.
http://www.bodyenfitshop.nl/weightgain/weight-gainers/nutrabolics/mass-fusion/
Die is ook wel prima, alleen iets hoger in suiker. Maar wel weer stuk goedkoper

Ok ty

Haha nee als de hond daar is :p Was sowieso met de fiets (kei grappig, hondje zat in het mandje voorop :roflol: )

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 17:42 ----------

OT:

Scooter terug van de garage. Nieuwe achterband, nieuwe uitlaat, nieuwe bougie en voorband opgepompt. Totaal 186 euro, was maar 30 euro arbeidskosten :D
(Oke, ik betaal het zelf niet) Maar toch redelijk goedkoop :D Hij kan weer normaal optrekken :p

Haha nee als de hond daar is :p Was sowieso met de fiets (kei grappig, hondje zat in het mandje voorop :roflol:

Haha dat ziet er wel grappig uit idd. Maar dan ben je 30 minuten wezen sporten ofzo?

Scooter terug van de garage. Nieuwe achterband, nieuwe uitlaat, nieuwe bougie en voorband opgepompt. Totaal 186 euro, was maar 30 euro arbeidskosten :D
(Oke, ik betaal het zelf niet) Maar toch redelijk goedkoop :D Hij kan weer normaal optrekken :p

Dat is idd niet duur zeg :O Had paar jaar geleden mn brommer naar fietsenmaker gebracht voor een kleine beurt. Volgens hun waren de tandwielen en ketting versleten, totaal 180 euro ofzo.. Was overigens ook de laatste keer dat ik daar ben geweest :p

Haha dat ziet er wel grappig uit idd. Maar dan ben je 30 minuten wezen sporten ofzo?

Dat is idd niet duur zeg :O Had paar jaar geleden mn brommer naar fietsenmaker gebracht voor een kleine beurt. Volgens hun waren de tandwielen en ketting versleten, totaal 180 euro ofzo.. Was overigens ook de laatste keer dat ik daar ben geweest :p

WK level over 9000

sportschool weer open na een verbouwing. Mega ontdekkingsreis door alle nieuwe mooie spulletjes :thumbs:

Nja klein uurtje. Was daar rond 11:00 uur, 5 minuutjes fietsen, dus begon rond 11:05 of zo en stopte om 12:00 uur want ze was om 12:15 uur klaar :p

Ja als ik voor mijn brommer naar de maker ga dan weet ik zelf al waarvoor ik daar heen ga. Zulke dingen kosten altijd onnodig veel geld en je kan nooit met zekerheid zeggen: dat was inderdaad kapot.
Nu wist ik zelf wat er moest gebeuren :p Scheelt toch weer.

:roflol::roflol: Was normaal vanavond alleen thuis, maar zus is onverwacht toch thuis. Eerst zat ze de hele tijd te b**chen op mij. Doe dit, doe dit niet, ruim tafel af, bla bla bla
Dan zat ze wat te 'stoefen' met haar pizza

Laat ze die vallen :roflol::roflol:
Heb ze kei hard uitgelachen!

2v1md0y.jpg

:roflol: :roflol: En nog een foto van gemaakt ook :') +1

hahahaahahahahaahahahaahha :roflol:

Lol die schoenen :roflol:

:roflol::roflol: Was normaal vanavond alleen thuis, maar zus is onverwacht toch thuis. Eerst zat ze de hele tijd te b**chen op mij. Doe dit, doe dit niet, ruim tafel af, bla bla bla
Dan zat ze wat te 'stoefen' met haar pizza

Laat ze die vallen :roflol::roflol:
Heb ze kei hard uitgelachen!

2v1md0y.jpg

Zelfs Belgen lachen Belgen uit

dafuq:roflol: die broek en schoenen:roflol:
Echt een Belg ahahahahahahahaha

Terug
Naar boven