AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

''Until hearing Defranco at that conference, I never thought too much about bodyweight strength – it was never an issue for those I trained, or me. I can't imagine being in high school and not being able to do 50 push-ups and 20 chin-ups, or not being able to run (not jog!) a mile.

I'm quite certain there was a direct correlation between all these numbers and the ease of getting laid, though I'm not sure about that now. ''
-jim wendler

:roflol:
 
Zal ik zeker doen

Ok en denk je dat de rechter naar aanleiding van de grondwet die andere gozert een bon zal geven?

@Hell: sorry ik verwarde die wajong met iets anders, maar het komt op hetzelfde neer: hele dag DBBen op de kosten van de staat.
 
Laatst bewerkt:
dat eerste heb ik geen idee wat je bedoelt.

Twee: dat klopt, maar een belastinginspecteur heeft wel het vermogen om tussen twee personen die beiden bijvoorbeeld te weinig afgedragen hebben, een onderscheid in naheffing op te leggen.

Drie: er is een recht dat de agent heeft waarop hij zich kan beroepen(ben even de naam kwijt) om iemand geen bekeuring te geven. Hij is hier gewoon vrij in dus je staat echt voor lul als je hier een zaak van maakt. Heeft verder ook niks met het gelijkheidsbeginsel te maken. Het is tevens veel te subjectief.

discretionaire bevoegdheid

ga je alleen in de wetboeken nergens terugvinden
 
Ok en denk je dat de rechter naar aanleiding van de grondwet die andere gozert een bon zal geven?

@Hell: sorry ik verwarde die wajong met iets anders, maar het komt op hetzelfde neer: hele dag DBBen op de kosten van de staat.

Je bedoelt de ziektewet. Hell is ziek, niet jong.
 
Je bedoelt de ziektewet. Hell is ziek, niet jong.

ja joh kan me niet zoveel schelen, hoop voor dr dat ze er snel uit komt maar steuntrekker is steuntrekker voor mij :D
 
Ok en denk je dat de rechter naar aanleiding van de grondwet die andere gozert een bon zal geven?

@Hell: sorry ik verwarde die wajong met iets anders, maar het komt op hetzelfde neer: hele dag DBBen op de kosten van de staat.

Hele dag - op de kosten van de staat.
Dat gaat helaas niet op.
Ik krijg misschien iets van 170 euro per maand.
Maar zoals Sjors al zegt, ziektewet inderdaad. Op het moment krijg ik nog niks hoor..duurt allemaal lang he.

---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 20:51 ----------

ja joh kan me niet zoveel schelen, hoop voor dr dat ze er snel uit komt maar steuntrekker is steuntrekker voor mij :D

Ik hoop ook dat ik er snel uit kom, maar ik teer meer op mijn ouders geld dan op de overheid (zie vorige post)..dus zo erg kan je het me niet kwalijk nemen :)
 
Ik vind 20 en ziek » niet kunnen werken nogal jong... :rolleyes:

Tja, ik weet het niet. Misschien heeft ze wel een onwijs k*tleven gehad tot dusver, dan gebeuren die dingen.
De enige die haar kan beoordelen is het UWV ^_^
 
Tja, ik weet het niet. Misschien heeft ze wel een onwijs k*tleven gehad tot dusver, dan gebeuren die dingen.
De enige die haar kan beoordelen is het UWV ^_^

Ik kom niet bij het UWV :P
Nee een Wajong uitkering krijg je alleen als je ziek bent geworden voor je 18e (geloof ik). Er zitten een aantal voorwaarden aan.
Ik heb inderdaad wel een k*tleven gehad, maargoed.
Ik werkte bij een baas toen ik ziek werd en tijdens die ziekte is mijn contract afgelopen. Een particulier bedrijf neemt mijn ziektewet en re-intergratie op, ipv het UWV. Kon mijn baas zelf voor kiezen, geen idee wat voor voor- of nadelen eraan zitten :p

Morgen naar de bedrijfsarts, ik ben benieuwd :D
 
Ok en denk je dat de rechter naar aanleiding van de grondwet die andere gozert een bon zal geven?

@Hell: sorry ik verwarde die wajong met iets anders, maar het komt op hetzelfde neer: hele dag DBBen op de kosten van de staat.
Corleone? Apfelstrudel???
 
Voor al die haters die mij 2-3 weken terug thootpick noemde:
Squat zit inmiddels op 5x 180KG, hopelijk binnenkort weer 200KG+

Pic:

19t7j7.png
 
Voor al die haters die mij 2-3 weken terug thootpick noemde:
Squat zit inmiddels op 5x 180KG, hopelijk binnenkort weer 200KG+

Pic:

19t7j7.png

Pls come to the dark side
 
Back
Naar boven