XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Voor al die haters die mij 2-3 weken terug thootpick noemde:
Squat zit inmiddels op 5x 180KG, hopelijk binnenkort weer 200KG+

Pic:

19t7j7.png

Good boy.

Nu die zielige kuiten nog en ik pest je nooit meer. Pinky swear.

---------- Post added 30 September 2013 at 22:15 ----------

Hoody trent weer 100 procent , ik bedoel traint

:roflol:

Gruwelijk lekker geslapen :D
Straks tv opnamen voor de locale tv, dierendagnzo

Ik kom niet bij het UWV :P
Nee een Wajong uitkering krijg je alleen als je ziek bent geworden voor je 18e (geloof ik). Er zitten een aantal voorwaarden aan.
Ik heb inderdaad wel een k*tleven gehad, maargoed.
Ik werkte bij een baas toen ik ziek werd en tijdens die ziekte is mijn contract afgelopen. Een particulier bedrijf neemt mijn ziektewet en re-intergratie op, ipv het UWV. Kon mijn baas zelf voor kiezen, geen idee wat voor voor- of nadelen eraan zitten :p

Morgen naar de bedrijfsarts, ik ben benieuwd :D
Naast Wajong heb je iets anders, grrr ik kan niet op de naam komen. Dan betaalt een bedrijf maar een gedeelte voor jou, en UWV vult de rest aan (ik dacht dat t bedrijf 35% in t meest gunstige geval betaalde).

Maar ik weet niet of het alleen voor verstandelijke beperkingen was, of ook voor lichamelijk. Volgens mij is die regeling voor alles wat normaal tussen de regelingen invalt (als in: kan nie normaal functioneren, maar is veel te goed voor een sociale werkplaats oid).
Er is vast wel iemand die weet wat ik bedoel. Zo niet dan zoek ik t zo ff op. Wij hebben er 2 in dienst voor huishoudelijke taken, en daar merk je niet heel erg veel van qua beperkingen.

Gruwelijk lekker geslapen :D
Straks tv opnamen voor de locale tv, dierendagnzo

Naast Wajong heb je iets anders, grrr ik kan niet op de naam komen. Dan betaalt een bedrijf maar een gedeelte voor jou, en UWV vult de rest aan (ik dacht dat t bedrijf 35% in t meest gunstige geval betaalde).

Maar ik weet niet of het alleen voor verstandelijke beperkingen was, of ook voor lichamelijk. Volgens mij is die regeling voor alles wat normaal tussen de regelingen invalt (als in: kan nie normaal functioneren, maar is veel te goed voor een sociale werkplaats oid).
Er is vast wel iemand die weet wat ik bedoel. Zo niet dan zoek ik t zo ff op. Wij hebben er 2 in dienst voor huishoudelijke taken, en daar merk je niet heel erg veel van qua beperkingen.

Misschien gedeeltelijke WIA waarin de werknemer nog in dienst is bij het bedrijf? Ikzelf ben daar niet mee in aanraking gekomen dus ik heb geen idee :P

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 07:55 ----------

OT: ik weet niet of het komt doordat ik zondagnacht kort had geslapen of omdat ik nu op 1600 kcal zit, maar ik heb eindelijk weer heerlijk geslapen (lag om 23.00 uur al te slapen en om half 7 weer wakker :p )

Koffie!

en dan zie je een dbb member voorbij komen op fb :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goeie laterale kop, front heeft wat meer werk nodig.

[/COLOR]OT: ik weet niet of het komt doordat ik zondagnacht kort had geslapen of omdat ik nu op 1600 kcal zit, maar ik heb eindelijk weer heerlijk geslapen (lag om 23.00 uur al te slapen en om half 7 weer wakker :p )
Mazzelpik....Of moet ik zeggen: k*t? In de cut slaap ik altijd ondiep & onrustig. Zijn er meer van op DBB, had ik in een aantal oude topics gelezen:o

Mazzelpik....Of moet ik zeggen: k*t? In de cut slaap ik altijd ondiep & onrustig. Zijn er meer van op DBB, had ik in een aantal oude topics gelezen:o

:roflol:
Nja, ik weet niet waarom maar ik begin nu alweer moe te worden..Dus mok koffie gezet :p
Afgelopen week sliep ik juist ondiep en onrustig, werd om het uur wakker.
Kan best zijn dat het toch komt omdat ik zondagnacht zo slecht geslapen heb..Hopelijk blijft dit zo doorgaan (het goede slapen). Dan hoef ik me daar niet meer druk om te maken :P

Hmm herinnerde me vandaag dat South Park weer begonnen is :)

[Link niet meer beschikbaar][PublicHD]

:lol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hallo allemaal,

Een week geleden kneep iemand me voor de grap in m'n linker tepel. normaal best grappig, maar hij had zelf al door dat hij te hard kneep. Ik had er die dag erg last van en wist dat de tepel een beetje gevoelig zou blijven. Nu een week later ben ik begonnen met dbol. Ik heb nu precies 60mg in me, verspreid over de laatste twee dagen. Ik voel gister nog even aan de gevoelige tepel (die dus al de hele week gevoelig was) en voel dat er een kleine zwelling zo groot als een doperwtje op de pijnlijk plek zit. Het zit niet direct onder mijn tepel, maar net links ervan, de plaat waar ik werd geknepen.

Mijn vraag is nu: "Kan dit al gyno zijn van die 60mg dbol van de laatste twee dagen of is het toeval en is het een zwelling van die kneep van een week geleden?"

Hopelijk kunnen jullie me helpen, ik denk zelf dat na een dag gyno krijgen van dbol een beetje snel is, maar ik ben als de doods voor lelijke tepels.

Alvast bedankt voor jullie hulp ;)

wat.jpg

Ik vind het deel van de dbol meer verontrustend :P

Ik heb 4 qlimax kaartjes in één PDF bestand, hoe kan ik er één kaartje uithalen? :o

Terug
Naar boven